27 Ekim 2012 Cumartesi

Ciak (İtalya) Dergisi Röportajı (Ekim 2012)

Serinin devamı çekilse rol alır mıydın?
 
Stephenie Meyer yazarsa eğer elbette. Ama artık bu saatten sonra ne farklı olabilir ki diye de merak etmiyor değilim. Edward bir kötü adama dönüşürse belki? İşte bu yeni bir şey olurdu...

Fanlarla yaşadığın en garip deneyimin nedir?

Geçen yılki Comic Con'a Kristen'la beraber katılmıştık, kendisi aynı zamanda Pamuk Prenses ve Avcı filmini tanıtıyordu ve bir kız yanıma gelip bana Beyaz Atlı Prens olmaktan memnun olup olmadığımı sordu. Kızı, Prens olmadığıma inandıramadım...

Peki bu olay egonu zedelemedi mi?

Hayır, sadece beni güldürdü. Mesela tam tersi bir başka olay da şöyle oldu; bir araba yolculuğu sırasında kendimi New Mexico'da yerlilerin yaşadığı küçük bir köyde buldum. Arabadan çıkar çıkmaz bir grup çocuk tarafından çevrem sarıldı ve hepsi bana adımla hitap etmeye başladı.

Serinin en zor filmi hangisiydi?

Şafak Vakti. İki ayrı filmi ard arda çekmek zorunda kaldık. Yani bu demek oluyor ki sekiz ay boyunca her gün iki saatim makyaj odasında geçiyordu.
 

Önümüzdeki yıl en çok neyi özleyeceksin?

Her yıl Vancouver'da geçirdiğimiz o üç ayı. O şehirle aramda bir bağ oluştu.

Bella'nın daha güçlü birine dönüşmesinin günümüz toplumunu temsil ettiğini ve kadınların artık toplumda çok daha önemli rollerinin olduğunu düşünüyor musun?

Bilmiyorum ama bu çok iyi bir şey olurdu.

Güçlü kadın rol modellerinden hoşlanır mısın?

Bir ev dolusu kadının arasında büyüdüm; annem, ablalarım ve babam. Tamam tamam bu sadece şakaydı, sakın yazmayın. Babamın bana kırılmasını istemiyorum. Özür dilerim espri anlayışım biraz tuhaftır.

Geçtiğimiz beş yıl nasıldı?

Bir devrimdi. Böyle bir kariyere sahip olup, Amerika'da yaşayacağımı hiç düşünmezdim. Twitter ve kameralı telefonların olmadığı bir dönemde olsaydı çok daha iyi olabilirdi tabii.

Mesleğin hakkında ne düşünüyorsun?

Dünyadaki en ılımlı insanlar olmak zorundayız. Sesinizi dahi çıkartamıyorsunuz çünkü her şey kariyerinizi etkiliyor.

Kendini hiç yalnız hissediyor musun?

Sadece yeni arkadaşlar edinmek çok zor çünkü sürekli onların sizden bir şeyler beklediğini düşünüyorsunuz.

İnsanların senin hakkında söylediği en yanlış şey nedir?

Edward gibi olduğumu düşünmeleri. İnsanlar Alacakaranlık'ın bir film olduğunu unutmaya çok eğilimli.

Sevdiğin bir aktör?

James Franco. Yaptığı her şeyde şahane ve çok fazla şeye ilgisi var gibi çünkü asla aynı şeyleri yapmıyor.

Türkçe çeviri: @elwiens
İtalyanca'dan İngilizce'ye çeviren: @CSI_Robsten
RPLife
Taramalar daha önce buraya eklenmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder