24 Kasım 2012 Cumartesi

20 Minuten Online Röportajı (İsviçre - Kasım 2012)

Alacakaranlık Serisi'nin sonunu beğendin mi? 

Senaryoyu ilk okuduğumda şok oldum. Bu son diğer Alacakaranlık filmlerinin aksine tamamen savaş üzerineydi. Oldukça ilginçti.

Daha öncesinde vampirlere ilgi duyuyor muydun?

Aslında hiç öyle vampir hayranı biri değildim ama tabii ki bunun için bir nedenim de yoktu. İlk filmin çekimlerinden önce pek çok araştırma yaptım fakat çabucak anladım kidiğer vampirlerle Alacakaranlık'ın vampirleri arasında hiçbir benzerlik yok. Stephenie Meyer kitapları yazarken tamamen kendi hayal gücünü kullanmış.

Alacakaranlık hayatını ne yönde etkiledi?

İlk filmden önce aktör bile olmak istemiyordum fakat daha sonra birden ünlendim ve gittiğim her yerde tanınmaya başladım. Filmin başarısından sonra başka bir iş yapamazdım çünkü insanlar bana ne işle uğraştığımı sorup duracaklardı. Alacakaranlık benim için pek çok kapıyı araladı ve hayatıma başka bir gözle bakmamı sağladı.

Hayranlar bu vampir serisinin sonunu görmek için sabırsızlanıyor fakat siz de bir yanda seri sona erdiği için üzülüyorsunuz. Şu sıralar nasıl hissediyorsun?

Onları anlayabiliyorum. Fakat şu aralar Alacakaranlık'tan sonra hayatım nasıl olacağını düşünüyorum çünkü şimdiye kadar oynadığım her projeden sonra tekrar Alacakaranlık Serisi'ne döndüm. Bu noktada geleceğin bana neler getireceğini merak ediyorum.

Oldukça gizemli konuşuyorsun. Seri bittikten sonra seni nerelerde göreceğiz, yeni projelerinden bahseder misin?

Önümüzdeki yıl neredeyse 10 filmde birden oynayacağım... Guy Pearce'le 'The Rover'da, Carey Mulligan'la 'Hold On To Me''de, Naomi Watts ve Jude Law'la 'Queen of the Desert'da ve bunların hemen ardından David Cronenberg'le yeniden bir araya geleceğimiz 'Maps to the Stars'da.

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | PattyStewBoneCity

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder