30 Kasım 2012 Cuma

News (Avustralya) Röportajı (Kasım 2012)


Sürekli aynı rolü canlandırmanın yarattığı zorluk hakkında: "Edward'ın hiç değişmemesi bir süre sonra onu canlandırmayı zorlaştıran nedendi. Beş film çekiyorsun ve tek odağın Edward ve Bella'nın ilişkisi, onun dışında hiçbir şey değişmiyor. Ölemiyorsunuz. Yaralanamıyorsunuz. Hatta yaşlanamıyorsunuz bile. Yani sıkışıp kalmışsınız. Beşinci filme adapte olmak çok sinir bozucuydu. 'Yapabilecek bir şeyle bulamıyorum.' diye düşünmeye başlıyorsunuz. Çıkış yolunuz yok!" 

Son filmde Renesmee'nin doğumunun Edward için bir farklılık yaratması ve sete katılan taze kanın performanslarını ne yönde etkiledi hakkında: "Oldukça eğlenceliydi. Biraz da garip. Edward 110 yaşında olduğundan genç bir babayı canlandırmıyordum. Yani Edward çoktan büyükbaba falan olmalı. "Bütün vampirler kendi performanslarında belli bir üslup oturttuğu için sahneye bir bebek dahil edildiğinde herkes dökülüyordu." 

Water for Elephant'da az da olsa ilk olarak yaşadığı babalık deneyimine rağmen gerçek hayatta ufukta böyle bir şey olmadığını ve arkadaşlarını baba olarak görene kadar bu fikrin aklına bile gelmediği bahsediyor: "Sanırım 26 o kadar da genç bir yaş değilmiş... Kendimi her zaman bir çocuk olarak düşünürdüm." 

Alacakaranlık'ın yeniden çekilebilme ihtimali üzerine: "Kim bilir? Sürekli bir şeyler duyuyorum, stüdyodan da aynı şekilde kulağıma gelen şeyler var." 

Edward Cullen’ı tekrar canlandırmabilme ihtimali hakkında: "Şimdilik hiç bir şeye 'asla' demiyorum, ne olur ne olmaz." 

Serinin sona erişiyle özleyeceği şeyler üzerine: "Ne hissettiğimden henüz emin değilim fakat çok tanıdık bir duygu yaşıyorum. Film tanıtımları, çığlık atan kızlar falan sanki bir müzik grubu üyesiymişim ve sonradan solo olarak yoluma devam edecekmişim gibi hissettiriyor." 

Serinin bitişiyle tek rollük oyuncu olmadığını kanıtlarcasına ard arda giriştiği yedi film projesi hakkında: "Nasıl olacağını ben bile hala anlamış değilim. Şu anda konuşurken bile kafamda onları birbirine karıştırıyorum." 

Dünyanın dört bir yanında çekeceği film projeleri hakkında: "Bu yıl şansım yaver gitti ve dünyanın dört bir yanında çekilecek olan birkaç projeye imza attım." 

David Michod'ın The Rover için hazırladığı ve Robert'ın da çok memnun kaldığı zorlu deneme çekimi üzerine: "Rolleri öylesine elde etmekten nefret ediyorum. Kendimden şüphe eden biri olduğumdan bir süre sonra sürekli 'Bunu para kazanmak için mi yapıyorlar?' diye düşünüyorum."

The Rover için katıldığı ve her biri 3 saatten fazla süren iki deneme çekimi hakkında: "Rolü almam gerektiğini düşünüyordum. Orada birkaç aktörle tanıştım ve hepsi 'Ah, o Michod. Seni evinde saatlerce tutmadan bırakmaz,' diyordu. Bu söylenenler kendime olan bütün güvenimi yok etmişti. Rolü aldığımı öğrendiğimde şok geçirdim."  

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder