22 Kasım 2012 Perşembe

Robert'ın MSN Aracılığıyla Hayranlarla Yaptığı Web Sohbeti

Güncelleme (22 Kasım): Sohbetin videosu eklendi. 



(15 Kasım) 


Seri sona erince en çok neyi özleyeceksin?
 
Rob: Şu an yaptığım canlı tweet etkinliğini özleyeceğim.  

'Şafak Vakti - Bölüm 2' prömiyerinde görünmez olsaydın bu neye mal olurdu?

 Rob:  Etrafta dolanır, insanların pantolonunu indirirdim.

Vampirlerin sahip olduğu ve sende olmasını istediğin bir özellik? Güç? Görüş? Kusursuz güzellik? (ki bu sende var!) Ve nedeni? 

Rob: Hımm. Bilemiyorum. Alt kısmımın sağlam olmasını isterdim.

Bugün yapılacak olan Londra prömiyerinden sonra kulakların duyuyor olacak mı? Serinin bu kadar popüler olacağını düşünüyor muydun? Ve seriye dahil olmanı sağlayan şey neydi? 

Rob: Hayır, bu kadar popüler olabileceğini düşünmüyordum. Fakat büyük ihtimalle seriye dahil olmamı Cathrine Hardwicke sağladı.

Kendini gerçek hayatta Edward'a yakın hissediyor musun?
 
Rob: Bir nevi.

Ünlü olmadan önce yapmak istediğim şeylerin listesi var mıydı? Diğer herkesten farklı olarak yapmak ve deneyimlemek istediğin bir şey var mı? Bizimle paylaşır mısın? 

Rob: Özel bir listem yok sanırım... ama evet istediklerim var. Bir günlüğüne kadın olmak isterdim.

Aman Tanrım sen mutlaka Fifty Shades of Grey filminde oynamalısın! O rolü göz önünde bulundurur musun?! 

Rob: Ben zaten o rolü oynuyorum. Kitabı da ben yazdım. 

Eğer bir müzik grubuna katılsaydın; One Direction'da mı olmak isterdin yoksa Westlife'da mı?

Rob: Kesinlikle Westlife. Favori müzik gruplarımdan biridir.

'İngiliz akımı' olarak tabir edilen kişilerin arasında olmak nasıl bir duygu? Adele, One Direction ve Emma Watson gibi büyük bir yıldız olmak?

Rob: Ne hoş, Daniel Radcliffe o liste de yok! Ama evet o listede olmak güzel bir şey. İngiliz olmaktan memnunum.

Alacakaranlık sona erdiğine göre bundan sonra ne yapacaksın?

Rob: Önümüzdeki yıl birkaç film çekeceğim. 

Rob: Lütfen çıplak resimlerinizi de gönderebilir misiniz? Hiç gelmedi de... Hadi şimdi #msnrob hastagini kullarak Tweet gönderin.

(Birisi iki köpeğinin resmini gönderir)

Rob: Dev gibi olanı çok sevdim!

Rob: Umarım eğlenmişsinizdir ve lütfen küçük yaşta olanlar çıplak resim falan göndermeyin. Not: Zaten resimleri göremeyeceğim. Teşekkürler!  

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder