10 Haziran 2013 Pazartesi

Yazar Ben Mezrich, Robert'dan Bahsediyor


"Az önce Ben Mezrich (The Social Network'ün yazarı) CNN'de bir sonraki filmi Straight Flush'da Robert Pattinson'ı oynatmaktan memnuniyet duyacağından bahsetti. Akıllı adam!"


Ben Mezrich: Büyük bir Pattinson hayranıyım, kitaplarımdan birini beyazperdeye adapte edişini görmek için her şeyi yaparım!

Ben Mezrich: Rob'la bir keresinden kitabım Sex On The Moon hakkında konuşmak için tanışmıştım. Çok cool bir adam ve çok akıllı. Birinci sınıf bir oyuncu.

***

2012'nin Mart ayında yazar Ben Mezrich, Sex On The Moon projesinde Robert'a yer verebileceğinden bahsetmişti.

"(karakter hakkında konuşuyor)...cool, atletik genç bir adam ve aynı zamanda NASA'da çalışıyor yani oldukça ilginç biri. Justin Timberlake muhteşem olurdu ya da Rob Pattinson gibi cool biri..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder