27 Ocak 2015 Salı

Guy Pearce, Robert Hakkında Konuşuyor


TheHypeYahoo: Guy Pearce, Robert Pattinson'ın "dünyanın en büyük film yıldızı" olabileceğini belirtiyor.

47 yaşındaki Pearce, Alacakaranlık'ın yıldızı ile 'The Rover' filminde birlikte rol almıştı ve buna dayanarak, yakışıklı aktörün iyi görünümünün yanı sıra muhteşem oyunculuk yeteneklerini de hesaba katarak Pattinson'ın eğer isterse film sektörünün en iyilerinden biri olabileceğini söylüyor.

Guy Pearce: "Birkaç yıl önce Robert ile Comic Con'da ayak üstü tanışmıştım ve ona harika olduğunu söylemiştim ve sadece bir filmini 'Water for Elephants'ı izlediğim halde."

"O da en az benim kadar karakterleri derinlemesine inceliyor."

"O zaman 'Bu adam tam benlik,' diye düşünmüştüm. Kafamda bazı şeylerin sağlamasını yaptım ve 'Bir dakika ya, bu adam çok yakışıklı, oldukça ünlü ve bu kadar iyi oynuyor... Cidden, eğer sektörün en iyi film yıldızlarından birine dönüşmezse orada bir sorun var demektir,' diye düşünmüştüm.

"Aktör olarak da görüntü olarak da muazzam biri - ne karışım ama."


Çeviri: elwiens
Via

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder