13 Ağustos 2015 Perşembe

Jolie Dergisi (Almanya) Röportajı [Eylül 2015]

Herşey Farklı Kalır

The Childhood of a Leader'daki sakalı ile ilgili: "Çekimleri yeni bitirdik ama belki sakal bir süre kalabilir. Nedense [bu hali] hoşuma gitti."

- Yeni filmlerinin seni ünlü yapan Alacakaranlık'taki romantizmle alakası yok. Yaşlı Edward'ı geride bırakmak zor oldu mu?

Rob: Oldukça zordu. Ama buna hazırlıklıydım. Menajerim, kariyerimde bir adım öteye geçişimin uzun zaman alacağı konusunda beni uyarmıştı. Ve korkarım haklıydı. Üzerinden 7 yıl geçti ve artık hayatımın yavaş yavaş değiştiğini fark ediyorum. Şükürler olsun ki bu hengame içerisinde boğulmamaya ve kontrolü kaybetmemeye çalışırken hissettiğim o sinir harbi sona erdi. Ve tüm bunlar bir hiç uğruna değildi, şimdilerde farklı filmler arayışındayım. 

- Peki bir gençlik idolü olmak eğlenceli değil miydi?

Rob: Eğlenceliydi tabii ki. İnanılmaz heyecan vericiydi. En keyifli kısmı da ilk Alacakaranlık filminin çekimlerinin bitişi ile filmin vizyona girişi arasındaki süreçti. O zamanlar fotoğraf çekimlerinden ve seyahat etmekten keyif alıyordum çünkü kimse beni tanımıyordu. Ve her şey başladığında sadece yorucu olmakla da kalmadı. Bir yıl öncesinde kapısından çevrildiğim kulüplere girmeye başlamıştım. Ayrıca 21 yaşında olduğum için de şanslıydım; daha genç olsaydım bu heyecanın içinde boğulur kalırdım ve ABD'de içki içebilecek yaştaydım!

- Peki bununla nasıl baş edebildin ve nasıl oldu da ayakların yerden kesilmedi? 

Rob: Her daim kendimi bir aktör, bir yıldız ve bir insan olarak kanıtlamam gerektiğini hissediyordum. Sanırım ayaklarımı yerde tutan şey bu oldu. Gerçi daha büyük egoya sahip biri olmayı dilediğim anlar da olmadı değil ve sanırım bu keşmekeşin keyfini de biraz fazla çıkarmış olabilirim.

- Kendine güven eksikliği mi yaşıyorsun?

Rob: Şey, sanırım gönüllü olarak kameralar önünde duran insanların biraz olsun kendine güvene ihtiyacı vardır. Buna rağmen ben oldukça çekingen biriyimdir. Ve biraz da kontrol manyağı. Hiç hoş bir karışım değil, çünkü kontrol her zmaan yönetmendedir...

- Bu yılın başında kız arkadaşın FKA twigs ile nişanlandın. Kendini baba olarak hayal edebiliyor musun?

Rob: Kesinlikle, ama bu ne zaman olur bilemiyorum. Sanırım bu yüzden 'Life'daki rol ilgimi çekti. Benim yaşlarımda olunca size bir babayı - özellikle de ailesini terk eden bir babayı canlandırma şansı verilmiyor. Kişisel olarak [babalığı] farklı bir şekilde hayal ediyorum tabii ki. 

- Bu kadar ünlü bir babanın evladı olmak [gelecekteki] çocuğun için zor olmayacak mı?

Rob: Sanmıyorum... Yani eminim cool ve kendine güvenen bir çocuğum olacak. Kızım ya da oğlum muhtemelen her gün bana bakıp 'Cidden, bu adam neden bu kadar komik ve gariplik abidesi?' diye düşünecektir. 

Türkçe çeviri: elwiens
Almanca'dan İngilizce'ye çeviren: @nicole2dogs | via 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder