20 Ağustos 2011 Cumartesi

TV (Movie) Almanya Röportajı

-Dürüst olun sevişme sahnelerini çekmek zor muydu?
Robert: Ah, evet. Kendimi çok rahatsız hissettim.

-Sette çok fazla insan olduğundan mı?
Robert: Hayır, daha çok Taylor’ın kendisi ve onun fantastik vücudu hakkındaki korkularım yüzünded. Jacop son iki filmde kurt olsa da yine de çok fazla açıldı. Doğrusu onun seviyesine ulaşamıyorum.

-Hayranlar ne olursa olsun bu yeni tutkudan hoşnut olucaklar.
Kristen: Bunca yıldan sonra artık vakti geldi. (Gülüşmeler)
Robert: İlk defa vampir gibi değil de daha çok insan gibi hissettim. Çok duygusal sahnelerdi.

-Bella’nın gelinliği hakkında ne düşünüyorsun?
Kristen: Bayıldım! Eski moda ama bu yüzden bu kadar sevdim.

-Kendi düğününde de böyle bir elbise giyinir miydin?
Kristen: Hayır, hayır. Bu elbise Bella’ya uyuyor önemli olan bu.

-Evliliğe inanıyor musunuz?
Kristen: İki insanın bir ömür boyu beraber olabilme düşüncesini seviyorum. Fakat benim için kağıda atılan imzaların gereği yok.

-Şafak Vakti 1. Bölümü nasıl tanımlarsınız?
Kristen: 'Olgunlaşmak' doğru kelime. Bu seferki olay savaşmak değil bir aile kurmak.

-Film aynı karanlık bir yönü de var...
Kristen: Doğru, Bella sürekli Edwardla bir ömür geçirebilmek için ölümü göze aldığını söyledi ve bu filmde ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor.

-Edward herkesin düşündüğü o harika kahraman mı?
Robert: Benim için hiçbir zaman öyle olmadı. Edward'ın geri kalan dünya ile hiç alakası yoktu ta ki son ana kadar.

-Vampir kızının doğumuna kadar...
Robert: Kesinlikle. Bebeği dünyaya geldiği andan itibaren sadece kendini düşünmekten vazgeçti.

-İkinci bölümü de çektiniz, Alacakaranlık bitti, nasıl hissediyorsunuz?
Robert: Ben biraz paranoyağım ve her filmin bitişinde 'Bu benim için sondu' diyordum.

-En çok neyi özleyeceksiniz?
Kristen: Tam dört yıl boyunca çok farklı bir dünyada yaşıyordum ve bunu çok sevdim. (Gülüşmeler). Herşeyi özleyeceğim.
Robert: Benim için de öyle. Özellikle çekimlerin son günü büyük bir şoktu. Son hakkında hiçbir zaman düşünmek istemedim ve bir anda sona gelmiştik. Şimdi bununla yaşamak zorundayız.

Dergi taramaları

imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Çeviri:zerone
KStewartFansTR | Çeviri için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder