2 Ekim 2011 Pazar

Kristen Robert Hakkında Konuşuyor

Kristen, Glamour Kasım sayısının kapak kızı. Bu röportajın diğerlerinden küçük bir farkı var. Röportajı Alacakaranlık serisinin yazarı Stephenie Meyer yapıyor. İşte Robert'tan söz edilen kısımlar;

SM: Düğün sahnesini nasıl çektiğimizi hala hatırlıyorum, kendimi kaybetmek üzereydim o sırada hepimiz uykuya hasrettik.
KS: Evet, son gece… Yorgunluktan ölmek üzereydim ve çok tuhaftı işimiz bittiğinde Rob benden çok daha enerjikti.
SM: Sesin hakkında endişelenirken performansına konsantre olmak çok zor olmalı.
KS: Özellikle çok uzun zamandır bu sesi kullandığımı da düşününce çok tuhaf. Çünkü Bella böyle konuşuyor. (Gülüyor)Tanrım sesimi değiştirmek zorunda kaldığımı düşünsene...
SM: Ne kadar berbat bir durum olduğunu düşünebiliyor musun? Şu an Rob’a yaptıklarımız için suçlu hissetmeye başladım.
KS: Evet, kesinlikle doğru.
SM: Şafak Vakti’nden sonra boş vaktin oldu mu?
KS: Boş vaktim kaldı gibi hissetmedim, eve gidip, dinlenip rahatlamalıydım.
SM: Bir an durup ''Tamam, bitti!'' demek bayağı zaman aldı. Bir şey yapmak için çok uzun bir süre.
KS: İzlemek her zaman ilginç bir durum. Bunu ilk defa Taylor ile izledim ve çok keyifliydi.
SM: Taylor’ı kim sevmez ki?
KS: Aynen! Onunla oturup izlemek eğlenceli çünkü biz gerçekten oturup izliyoruz. Taylor ve ben gerçek birer Twilight fanıyız bu yüzden tamamen keyfini çıkarabiliyoruz. Bir yandan da Robla oturup izlemek var. O da seviyor ama onun çok farklı bir enerjisi var.
SM: Rob ve Taylor tamamen farklı enerjine sahipler. Taylorla izlerken ensenden buz inecek ya da gözüne üzüm sokulacak diye korkuyorsun.
KS: Aynen.

Dergide yer alan Tutulma setinden Eski/Yeni Bir Resim (Taylor Lautner, Stephenie Meyer, Kristen Stewart ile birlikte)

Free Image Hosting Free Image Hosting

Çeviri: zerone

RPLife | KStewartFansTR (Röportajın tamamına bu kaynaktan ulaşabilirsiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder