3 Ekim 2011 Pazartesi

Robert'ın Diyet Sırları

Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma filminin yıldızı Robert Pattinson yemek yapamıyor ama her zamankinden daha sağlıklı şeyler yiyor. Bunun için evine her gün sağlıklı ve taze yemekler gönderen yemek şirketine teşekkürler.

Los Angeles’da yalnızca taze ve sağlıklı yemekler yapan bir yemek servisini kullanıyorum. Sabahları bile kapıma sağlıklı yiyecekler olan bir torba yemek servisi yapılıyor. Hayatımda hiç şimdiki kadar sağlıklı yaşamamıştım,” diyor 24 yaşındaki Pattinson, Alman gazetesi Sächsische Zeitung’e.

Yalnızca Tost Yapabiliyorum.

Robert’ın hayatında iş programı ve yaşam tarzından dolayı şimdilik ev diyebileceği bir yer yok.“Benim evim üç bavuldan ibaret, her şeyim onun içinde.” Durmaksızın ağırlık kaldırıp iki saatte bir yemek yiyerek forma kalmaya çalışan spor fanatiği Taylor Lautner’dan çok farklı olan Pattinson kilosu konusunda ne kadar umursamazsa rahatlığı konusunda o kadar endişeli.“Tabii ki ev yemeklerini özlüyorum, ama her zaman yapmam gereken ya da gitmem gereken yerler var. Ve kendime yemek yapamıyorum. Tek yapabildiğim tost. Genetik özel bir yeteneğim yok gibi görünüyor. Yediğim şeyin tadının güzel olup olmadığını söyleyemeyecek kadar yeteneksizim.

Kaynak

1 yorum: