14 Kasım 2012 Çarşamba

'Şafak Vakti - Bölüm 2' Prömiyerinden MTV Röportajı + Çeviri



"Kafama bir şey düştü. Sanırım... sanırım kafama bir kuş s.tı.*"
 
MTV'nin Twi-Fight yarışmasını Bella'yı yenerek kazanan Edward'ın ödülünü Robert Pattinson, Josh Horowitz'in elinden alıyor ve her zamanki mütevazılığıyla: "MTV'nin ödül icat ediş şeklini seviyorum," diyor gülerek. "Herhalde altı farklı dalda ödülleri var."

Daha önce defalarca kazandığı MTV Movie Awards hakkında: "Ödüllerimi hep benden çalıyorlar," diyor.

Kristen Stewart'ın Bella'sını alt ederek kazandığını öğrendiğinde: "İknci mi oldu?" diyor sırıtarak. "Bunu görmek istiyorum. Beni arayıp haber vermelisin."

Hayranlara mesajı: "Umarım seri boyunca eğlendiniz. Bilmemiyorum ama hala o güçlü ... nasıl desem?... bağı hissediyorum." 

*Şansına vurgu yapıyor anladığım kadarıyla. Espri anlayışı yine yerlerde... *kahkahalar*


MTV player


ÇEVİRİ: elwiens
MTV | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder