25 Kasım 2012 Pazar

Veronica (Almanya) Dergisi Röportajı (Kasım 2012)

Kristen'la ortak noktalarının olup olmadığı konusunda

"Kristen'la ortak noktamın olup olmadığı? Ah. Hımm. (uzun sessizlik) Sanırım hafıza kaybı yaşıyorum (endişeyle gülüyor) Iıı şey, çok fazla. Bilemiyorum, iş konusunda aynı zevklere sahibiz. Düşündüklerimiz örnek teşkil etmeli, bu konuda ikimiz de aynı fikirdeyiz. Ayrıca kendimizi topluma sunuş tavrımız da aynı."

Vampirlik

"İnsanları ısırmak gibi bir hobim yok ama vampirlerle ortak noktam olduğunu düşünüyorum. Gündüzü sevmiyor, geceyi tercih ediyorum. Çok fazla uyumuyorum. Fakat 9 yaşındaki çocuklar benden kendilerini ısırmamı istedikleri an vampirlerle aramdaki ortak özellikler kayboluyor."

Vampir makyajı

"Vampir makyajı o kadar da kötü değildi ama o lenslerden nefret ediyordum. Makyajın en iyi yanı sonunda cildime gereken özenin gösteriliyor olmasıydı. Normalde sadece su çarparak yıkadığım yüzüm en azından makyaj sonrası düzgünce temizlenebiliyordu."

Edward'ın cesurluğu, kibarlığı

"Herkes sürekli Edward'ın ne kadar iyi bir erkek arkadaş olduğunu söylüyor fakat onun yaptıkları çok normal şeyler. Eğer biri sevgilinizi öldürmek isterse onu kurtarmaya çalışmaz mısınız? Alacakaranlık'ın bayan hayranlarının erkek arkadaşları nasıl insanlar acaba diye merak ediyorum bazen! Bunun haricinde ben Edward gibi kibar biri değilim. Şarabı her zaman ilk önce kendi bardağıma doldururum."

Hırslı olmak 

"Hırslı olmak istiyorum. Fakat benim hırsım şu şekilde oluyor: Eğer o günkü çekimlerden memnun kalmadıysam -ki bu neredeyse hergün yaşanıyor- ertesi gün bunu telafi etmeye çalışıyorum ya da daha iyisini yapmaya. Böyle olunca eve hergün sinirlerim bozuk halde gidiyorum. Yıllardır bu durum böyle. Fakat sonra fark ediyorum ki koca bir yılımı böyle düşünerek heba etmişim. Sürekli olarak yeterince iyi olmadığımı düşünüyorum."

Yetişkin olmak

"Mackenzie'yi (Foy, Edward ve Bella'nın kızlarını oynuyor) gördüğüm zaman ne kadar az yetişkin olduğumu anladım. Kristen'a bakıp, onu örnek alıyor, benim de garip bir adam olduğumu düşünüyordu çünkü ilk iki haftanın sonunda bana öyle dedi. Fakat belki de onun genç babasını oynadığım için öyle görünüyordum. Yani siz de bazen babanızın garip biri olduğunu düşünürsünüz değil mi? Bir dubleden sonra oldukça garip biri olabiliyorum."

David Cronenberg

"Onunla Cosmopolis'te çalışmak harikaydı. Şu aralar tekrar çalışmayı planlıyoruz. Bana Hollywood'un çocuk yıldızlarını anlatan bir senaryo verdi. Çok komik ve farklı, karanlık bir yanı var. Ne zaman çekimlere başlayacağımızı bilemiyorum çünkü daha önce çekmem gereken bir kaç film projesi daha var. Ama size şunu söyleyebilirim ki onunla her türlü projede yer alırım. Sadece araması yeterli."

Şöhret

"Serinin neden olduğu bu histeriyi özleyeceğimi sanmıyorum. Eğer Alacakaranlık 10-12 yıl önce başıma gelmiş olsaydı, akıllı telefonlar ve TMZ gibi dedikodu sitelerinden önce, o zaman başıma gelen en muhteşem deneyim olabilirdi. Titanik sonrası Leonardo DiCaprio'ya bakın mesela... o paparazziler tarafından sürekli takip edilmiyor, Wu Tang Clan'la herhangi bir yerde takılabiliyordu. Bu çok güzel bir şey değil mi!?  Eğer günümüzde yıldız biriyseniz ve yaşınız da gençse bir boşluğun içine çekilirsiniz. Tek fotoğrafla yükselir ya da yerin dibine batarsınız. Christian Bale'e bakın mesela, onu Google'da arattığınızda karşınıza Terminatör setindeki kavgası çıkar. Bu tarz şeyler neden hep hatırlanmak zorunda? Çok garip."

Müzik kariyeri

"Bir süre daha bekleyeceğim. Şu anda bütün ilgi üzerimdeyden bunu yapamam. Eğer şimdi bir single çıkarırsam eminim ki insanlar kapış kapış alacak fakat sanki buna mecbur gibi hissedecekler. İşe müzisyen olarak başlasaydım o zaman onların yaptığım müzikten hoşlandıkları için bana destek olduklarını düşünebilirdim."

Tiyatro

Tiyatro, tabii ki ilgimi çekiyor. Şu an bile oynayabilceğim, ilgimi çeken oyunlar bakınıyorum. Fakat aynı zamanda ölesiye de korkuyorum çünkü çok yumuşak bir ses tonum var. 18 yaşındayken oynadığım bir oyundan sesim yüzünden kovulmuştum."

Ön yargılar

"İnsanlar hala tam olarak kim olduğumu bilmiyor.  Ne zaman bir yapımcıyla tanışsam bana dönüp: 'Beklediğimiz gibi biri değilsin,' diyorlar. Tam olarak nasıl birini beklediklerini merak ediyorum doğrusu. Fakat şikayetçi değilim. Kariyerim bir anda tavan yaptı ve ben bunun keyfini yaşıyorum. Çünkü biliyorum ki bu bir anda yok olabilir. Yaptığım herşeyi önceden düşünmem lazım çünkü başarının kalıcı olacağına dair bir garanti ya da bunun sürekliliğini sağlayacak bir güvencem yok. Fakat Alacakaranlık'ta yer almasaydım bile hala şu anda istediğim roller için çaba sarf ediyor olurdum. Sadece elde etme şansım azalırdı o kadar. Ama şanslıyım ki çalıştığım yönetmenler oyuncularını şöhretlerinden ötürü değil iyi aktörler oldukları için seçiyorlar. İşte bu yüzden gelen teklif üzerine bir projeye dahil olmaktan çok seçmelere katılabildiğim için mutluyum."

***Röportajın bazı kısımları Premiere röporatjıyla neredeyse aynı ama bazı farklı cümleler içeriyor.

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder