20 Kasım 2012 Salı

Alman Bild Dergisi Röportajı + Yeni Kristen&Robert Resmi


BILD: Seri bittiği için mutlu musunuz?
Kristen: Bu aşk hikayesi başından sonuna kadar anlatıldığı için mutluyum. Kendimi serbest kalmış ve özgür hissediyorum. Ama aynı zamanda seriyi özlüyorum.

BILD: Pişmanlık duyduğunuz bir şey var mı?
Robert: Her şeyin bir bedeli vardır ve siz de bu bedeli ödemek zorundasınız. Bu işte 7/24 çalışıyorsunuz, öylesinde dışarı çıkmak bile bunun bir parçası.
Kristen: Hayatınızı korumaya çalışıyorsunuz ama aynı zamanda kendi hayatınızdan çalıyorsunuz.

BILD: Şöhretten nasıl kaçıyorsunuz?
Robert: Şöhret tıpkı bir kodes gibi. Fakat yanımda ailem ve eski arkadaşlarım var, onlar benim gerçek dünyam.
Kristen: Etrafıma çelikten bir duvar örmek zorundayım. Hayat ve genel olarak insanlar hakkında farklı bir bakış açısı ediniyorsunuz. Rahatlık bölgenizden dışarı sürülüyorsunuz, sürekli kaygılı bir hayat sürüyorsunuz. Fakat aynı zamanda büyüdükçe bu korkuya aşina oluyorsunuz.

BILD: Herhangi bir hayaliniz veya hayatta varmak istediğiniz bir nokta var mı?
Robert: Bir sürü film yapmak ve işimde daha iyi olmak istiyorum.
Kristen: Önümüzdeki bir yıl içinde ne olacak bilmiyorum. Herhangi bir karara varmadan önce ne yapacağım konusunda hiçbir zaman bir fikrim olmuyor.

Robert gülümsüyor. Kristen esniyor. Ve birbirlerine baktıklarında gözlerinde bir şeyler beliriyor.

imagebam.com imagebam.com

Bild1 | Bild2 | Kstewartfans
Çeviri: cenup | KStewartTR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder