23 Kasım 2012 Cuma

MTV UK Röportajı + Çeviri

Son çekim günü sorulduğunda, "Karayiplerde, yeniden çekimler yapıyorduk... işte o gün Edward'ı son kez canlandırdım. Çekimler bittikten sonra otel odama gidip kocaman bir pizza ve hamburger siparişi verdim, öyleyece oturup onları yedim ve sabahın 10.30'unda bira içmeye başladım. İnanılmaz bir andı. Üç gün boyunca alem yaptım. Önüme çıkan, online satılan her filmi izledim. Karayiplerde olmama rağmen odamdan dışarı çıkmadım." diyor.

Beş yıl gibi uzun bir süre canlandırdığı Edward'ın karakter özelliklerinin bazılarını alıp almadığı hakkında: "Bir şeyler aldım mı bilmiyorum ama muhtemelen alıyorsunuzdur... çünkü oynadığınız karaktere göre değişiklikler yaşabiliyorsunuz. Mesela Edward gibi güvensiz, her şeyden şüphelenen ve sürekli kendini öldürmek isteyen bir karakteri oynamak gibi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder