7 Kasım 2012 Çarşamba

VH1 Röportajı (+Çeviri)

*Röportajdan yeni bir bölüm 
   
Robert Pattinson babasıyla ilişkisinden bahsedince gözlerimiz umutla parladı, yeniden bir araya gelen çiftin gelecekte Pattinstew bebeklerini görebiliriz belki de?

Bendeniz, Kate Spencer, Robert Pattinson'la görüşmemde babasıyla (yani Bay Pattinson) yaşadığı deneyimlerin Renesmee'nin babasını oynarken ona yardımcı olup olmadığını sordum. O sevimli kırkırdamasından sonra gülerek "Farkında olmadan belki de? Bilmiyorum!" diyor ama daha sonra soruyu düşünüyor ve "Çok garip aslında, ben küçükken babam hep çalışıyordu ama Edward'ın sürekli kızının etrafında olması garip geliyor. Ne Bella ne de Edward çalışmıyor yani bu alışılmamış bir durum." Tam biz bu cevapla hayal kırıklığına uğramışken son bir söz söyleyerek bizi daha da eritiyor. "Umarım onun gibi bir baba olurum... Çünkü o harika bir baba ve onun babalık özelliklerinin bana da geçeceğini umuyorum."
 


Anthony Mackie'nin Robert'la golf oynadıklarını söylemesi üzerine muhabir Robert'a bunun gerçek olup olmadığını soruyor:

"Bunun nereden çıktığını anlamıyorum! (gülüyor) Ve bir başka röportajda daha onun bunları söylediğini gördüm ve 'Bu ne şimdi?' dedim. Gerçekten çok güzel şaka yapıyor. Yani onunla golf oynamak isterdim ama hayır oynamadım. Ben farketmeden yapıldaysa bilemem tabii. Ki bu mümkün."

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder