21 Ocak 2012 Cumartesi

Bravo Röportajı

 ‘Şafak Vakti Bölüm 1’ 2011’in en popüler filmlerinden biri oldu. Film, listelerde hızla yükselip dünya çapında 500 milyon $ hasılat elde etti. Vampir Edward ve Kurt adam Jacob’a herkes aşık. Peki Robert Pattinson ve Taylor Lautner gerçek hayatta da kahramanlaşabilir mi? Ya eğer bu ikili sadece film listelerinin hakimi değil de dünyanın hakimi olursa? İşte bu tam da Bravo’nun merak ettiği şey, tabii her zaman ki gibi ikilinin fikirleri yine çatışıyor.

Bravo: Dünyanın hakimi olduğunu hayal et – hangi hayalini gerçekleştirirdin?

ROB: İlk olarak eğitim sistemini standartlaştırırdım. Şu anda dünyada en karışık olan şey bu. Ayrıca gençler ve çocuklar çok daha ileriki hayatlarında ihtiyaç duyacakları bilgiye çok erken yaşlarda boğuluyor. Ah! Bir fikrim daha var: Işınlanma! Işınlanma hakkında araştırma yapmak için bütün mal varlığımı kullanırdım. Hava ve kara taşıtlarının kirliliği olmadan kendini her yere ışınlayabilirdin.

Bravo: Birilerini hapishaneye tıkman gerekseydi kimlere gönderirdin?

ROB: Sıkıcı kişilere gönderirdim (gülüyor). Bana göre bundan daha beter bir şey olamaz. Sıkıcı olan insanları hapse atılmalı ve oradaki kişilerle beraber zorla yaratıcı olmaya zorlanmalı.

Bravo: Peki, başkentin neresi olurdu?

ROB: “Boktan Şehir” isimli kendi şehrimi bulurdum. Göz korkutucu bir ismi olurdu böylece kimse orada yaşamak istemezdi. Fiji Adası’nda bir yerde – sadece benim için bir cennet!

Bravo: Ulusal marşın hangi şarkı olurdu?

ROB: Spice Girls’den ‘Wannabe’ (olma isteği)

Bravo: Neden bu şarkı?

ROB: Çünkü komik olduğunu düşünüyorum, mesela bütün aptal politikacıların bu şarkıyla dans ettiğini düşünün. Politikacı olmak isteyen herkese uygun bir şarkı.

Bravo: Kraliçen kim olurdu?

ROB: Hımm… Bir ülke yönetmek isteyen herhangi bir kadın olabilir. Ama kraliçem olması için kimseyi zorlamazdım! (gülüyor)

Bravo: Peki, halkın için ne dilerdin?

ROB: Kalplerinden geçerek istedikleri her şeyi yapabilme şansı dilerdim. 

Çeviri: elwiens
kristenforthewin | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder