15 Şubat 2012 Çarşamba

Christina Ricci, Juliette Binoche, Daniel Radcliffe ve Joseph Morgan Robert Hakkında Konuşuyor

RPLife Christina Ricci: "Herkes bana Robert'la öpüşmenin nasıl bir his olduğunu soruyor. O çok iyi öpüşüyor. Ve bunu kibarlık olsun diye de söylemiyorum, gerçekten öyle."

Aralarındaki yaş farkının sevişme sahnelerine etkisinden bahsediyor:  "O şöyle bir bakıp 'Oh Tanrım, bu çok rahatsız edici!' diyebileceğiniz bir adama benziyor. Ama onunla çalışmak çok güzeldi, özellikle de bahsettiğiniz o tarz sahnelerde. Çünkü kendiyle çok rahat dalga geçip gülebilen biri, aynı zamanda benimle de! O çok mütevazı biri, tıpkı benim gibi."


MadameLeFigaro Cronenberg'in yeni filmi Cosmopolis'teki rolün nasıl?

Juliette Binoche: "Limuzinde sevişiyorum. Hem hepsini isteyen hem de hepsini kaybetmek isteyen inanılmaz zengin bir adam olan Robert Pattinson'la. Bu tam Cronenberg'e göre gibi, değil mi? Görüntü yönetmeni, Peter Suschitzky, her çekimi bir tablo gibi aydınlattı. Robert ve ben bir kamera ve mikrofonla arabada yalnızdık. Ve David'in uzaktan gelen sesini duyabiliyorduk. Çekimi yineledik, sonra başka bir tane daha vs. Bunda umarsız bir hava vardı, bu benim için Amos Gitai veya Abel Ferrara'dan sonra bir değişiklikti."


DenOfGeek Projeye katılsan, o projenin yeşil ışık alacağını söylemiş olsan, çok mu garip olurdu?

Daniel Radcliffe: Bu proje zaten yeterince yol almış durumda ve içinde, ilerlemesini sağlayacak Hammer ismi de dahil olmak üzere arkasında yeterince oyuncu barındırıyor, ben oraya gerekli olan en son kişiydim.

Çok açık sözlüsün…

Daniel Radcliffe: Bunun sahte açıksözlülük olmadığına dair söz veriyorum. Adını bildiğim, hatta benim ve şu anda büyük bir isim ve güvenilir olan Rob Pattinson gibi insanlar az, çok az oyuncu var - ne olursa olsun - bir şeye evet diyerek bu film için yeşil ışık yaktığı anlamına gelen çok az aktör vardır. Bence muhtemelen George Clooney, Brad Pitt ve Johnny Depp yalnızca bu üçü çok uzun kariyer geçirdi ve evrensel aktörler ve profesyoneller olarak nasılda saygı duyuluyor. Bu yüzden o aşamaya gitmek için önümüzde uzun bir yol var.


YahooUK Joseph Morgan: "Karakteri ikonik ve kitapların takipçisi olan devasa bir hayran kitlesi var fakat bununla birlikte gelen baskı muazzam boyutlarda. Her insanın kendi kendine karakter portrelerine yüklediği karakteristik fikirleri vardır. Özellikle de bir vampiri canlandırdığında.”

Fakat Joseph, Robert’ı superstara dönüştürmek için Edward Cullen karakterinden daha fazlasına ihtiyaç duyduğunu kabul ediyor.

 “Yeteneğe sahip olması yardımcı oldu. Robert’ın basın görüşmeleri sırasında oldukça etkileyici ve alçakgönüllü olması da yardımcı oldu.”

Ve Joseph, RPattz ile aynı korkuları paylaştığını söyledi. Aynı rollerin verilmesi konusunda ve ekledi: 

“Vampir Günlükleri’ni bitirdikten sonra yaptığım işlerde, ne kadar hayranımın benim diğer projelerimi de izleyeceği konusunda endişeliyim. Yani beni (ve Robert’ı) ünlü yapan sadece vampir fenomeni mi? Robert için bu daha da zor tabii ki.”

“Hep aynı rollere mi seçileceğimi düşünmek konusunda henüz çok erken fakat kendimi sürekli farklı rolleri seçmeye zorluyorum. Yalan söylemeyeceğim. Sadece kiramı ödemek için yaptığım işler oldu.”

“Şu anda Robert herkesten daha ünlü. Tabii ki Robert Pattinson’ın kariyerine sahip olmak isterim fakat onunla birlikte gelen tüm o ünlü vaziyetinden hoşlanmam. Kişisel hayatım hakkında konuşmaya karşı değilim fakat özel hayatımı da dizi filmi yapmak istemem. Robert’ın bunu istediğini söylemiyorum fakat bundan kaçamıyor da. Mesela, kiminle çıktığı hakkında dedikodular çıkması gibi. Bunların hiçbirisini istemem.” 

Joseph’e, Vampir Günlükleri’ndeki rolüne hazırlanırken Twilight’ı izleyip izlemediği sorulmuş…

“İlkini izledim ancak Robert gibi oynamak istemedim. İyi olduğunu düşündüm. Twilight ile Vampire Diaries arasında çok fazla benzerlikler var. Benim için hepsini izlememek iyi olmuş.”

Çeviriler için RobpatzzKristew , Twilight.Gen.Tr ve Twilightfan FD'ye çok teşekkürler. 
RPLife | CosmopolisFilm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder