25 Ocak 2014 Cumartesi

Wall Street Journal Röportajı (Ocak 2014)

Geçen Eylül ayında yayınlandığı günden bu yana Robert Pattinson'ın rol aldığı ve Romain Gavras tarafından çekilen Dior Homme reklam filmi YouTube üzerinden 15 milyon fazla kez izlendi. 27 yaşındaki Alacakaranlık yıldızı siyah-beyaz olarak çekilen kısa filmle önümüzdeki Şubat ayında Kış Olimpiyatları esnasında ilk defa Amerikan televizyonlarında boy gösterecek ve bu rakamlar daha da artacak. Pattinson'ın delici bakışları bu defa Dior Homme'un Şubat ayında ABD'de raflardaki yerini alacak olan erkek kokusunu tanıtacak.

"İddialı işleri denemeyi seviyorum," diyor, Paris tabanlı marka ile 'sert ve dokunaklı' Gavras'ı bir araya getiren Pattinson. (Yönetmenin 2010 yılında çektiği M.I.A'nın "Born Free" klibi fazla açık bulunduğu için YouTube'da yayından kaldırılmıştı.) "Bu kampanyanın beni heyecanlandırmasının en büyük sebebi Dior'un çekingen olmayan tavrıydı." Pattinson'ın kontratı ona bazı sorumluluklar da getirmiş. "Benim bakım anlayışım dişlerini fırçalayıp duş almaktan ibaretti şimdi ise, Dior'la işbirliği yaptığım için mi yoksa yaşlandığım için mi bilmiyorum ama nemlendirici kullanmaya başladım." diyor. Cildi için kullandığı ürün ise Dior'un iyileştirici ve onarıcı bakım kremi. Alaycı bir şekilde şunları ekliyor: "Tabii benim hayatım baz alındığında bu köklü bir değişimdi." Tanıttığı marka söz konusu olduğunda Pattinson, en çok duş jelini kullanmayı sevdiğini belirtiyor. Diğer vazgeçilmezleri ise Nudie jeanler ve kendi deyimiyle Hanes marka eski tişörtler. "Ter izli tişörtleri 80$'a satan mağazalar var. Garip bi heves!"

İngiliz oyuncunun bir sonraki projesi David Cronenberg'in Maps to the Stars'ı. Pattinson'a göre hikaye "Hollywood'a atıfta bulunan, hayalet temalı karanlık bir komedi." Kendisi ayrıca Werner Herzog ve Anton Corbijn'le de çalışmaya hazırlanıyor. "Bu yıl, kendi yolumu bulmaya çalışıyorum," diyor.

Çeviri: elwiens

Dergi taraması


@LFMoreFilmBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder