29 Eylül 2014 Pazartesi

Lizzy Pattinson 'X Factor' ve Robert'ın Desteği Hakkında Konuşuyor

 

Programa katıldığında kardeşinin ona verdiği destek hakkında: "Bu program hakkında aşırı heyecanlı ve kamera arkasındaki olayları duymaktan keyif alıyor, bütün o çılgınlıkları falan. Jüri için sergileyeceğim performans şarkımın linkini ona attım ve 'şarkı gerçekten çok hoş,' dedi. Pek bilinmeyen bir şarkı seçimiydi fakat o çok güzel bir şarkı olduğunu düşündü."

Kardeşinin yaşadığı şöhrete kendisinin de hazır olup olmadığı hakkında: "Kardeşim dolayısıyla şöhretin çok iyi yanlarını gördüm ve aynı zamanda bununla birlikte gelen diğer şeyleri de. O tarz bir şöhrete sahip sadece birkaç kişi var ve biliyorum ki benim hayatım onunki gibi olmayacak. Yani kızların bana iç çamaşırlarını falan fırlatacağını düşünmüyorum."

Lizziy'nin kısacık performans videosuna buradan göz atabilirsiniz.


Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder