5 Eylül 2014 Cuma

Olivier Assayas 'Idol's Eye' ve Robert Hakkında Konuştu


Bir sonraki filminde Robert Pattinson rol alacak. Onunla tanışıyor muydunuz?

Olivier Assayas: Onunla "Sils Maria"yı çekmeden önce, projenin [Idol's Eye] çok erken bir aşamasında tanıştım. O dönemde sıradaki senaryo üzerinde çalışıyordum fakat başrolde [Robert'ı] görmek istediğimden emindim. Londra'da bir araya gelip proje üzerine uzun konuşmalar yaptık. Kristen'la da ilk kez o zaman tanıştım. [Kristen] o civarlardaydı.

Amerika'da çok iyi tanınan bu genç oyuncularla çalışmak projelerinin tamamlanmasını kolaylaştırdı mı?

Olivier Assayas: Hayır. Biliyor musunuz "Sils Maria" finans olayı nerdeyse diğer filmlerimi finanse ettiğim şekilde gerçekleşti. Her filmimin ortalama bütçesi birbirine yakındır. [Sils Maria] küçük bir film. 6 hafta sürmesi beklenen çekimleri 32 günde bitirdik.

(...)

Sıradaki projen [Idol's Eye] nasıl olacak?

Olivier Assayas: O farklı bir finans sistemiyle geçekleşecek, Amerika finans sistemiyle. Benim için bir ilk olacak.

Peki proje ne durumda?

Olivier Assayas: Dürüst olmak gerekirse projenin bu noktasında oldukça gerginim. Çünkü durum bir şirket olayına döndü - film şirketi olayı: avukatlar, finansörler, muhasebeciler... yani normalde beş dakika bile geçirmek istemeyeceğiniz bütün o adamlar. Ben filmleri, beraber vakit geçirmek istediğim insanları seçebilme özgürlüğüne sahip olduğum için yapıyorum. Bu tarz saçmalıklarla her gün iş diye ilgilenemem. Yani hoşlanmadığım insanlarla film yapmak istemiyorum. Benim değer yargılarıma sahip olmayan insanlardan sıkılıyorum. Şimdilik işleri yalnızca filmin yapımcısıyla başedebileceğim şekilde ayarlamaya çalışıyorum, hepsi bu kadar. [Yapımcı'dan] başka kimseyle muhattap olmak istemiyorum.

Çeviri: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder