15 Kasım 2012 Perşembe

Glamour İngiltere Twitter Soru-Cevap Etkinliği


- Robert Pattinson'ın ilk tweeti "Tweet" oluyor.

- Birileri bir şeyler sorsa? 

@angel_swan_18: Alacakaranlık hayranlarını 3 kelime ile tanımlarsan?

- Sadık, meraklı, istekli.

@avantika97: ŞVB2'de yeni vampir güçleriyle tanışıyoruz. Sen bunlardan en çok hangisini sevdin?

- Sis yaratan gücü.

@KateEDonnelly: Küfür kavanozuna en çok kim para attı? 

-Sanırım ben, ama ciddi manada para veren tek kişi Peter'dı.

@thew4llflower Kimin ünü daha uzun sürecek? Sen, Kristen ya da Taylor?

- Sanırım Taylor'ın.

@FirstClassKris Bir kadında ilk olarak dikkatini ne çeker? 

-O kadının kim olduğuna bağlı... Ne desem yanlış olur.

@vale55dc Çektiğiniz en komik ve en üzücü sahne? 

-Taylor'ın mühürlenme sahnesi - hem komik hem de üzücü.

 @ropebert Eğer bir dövme yaptırsaydın ne olurdu ve neden yaptırırdın?

-Göbek deliğime küçük bir güneş dövmesi yaptırırdım. Tıpkı Sisqo'nunki gibi.   

@Dennniii Bernie ve Bear çok kavga ediyorlar mı yoksa iyi arkadaşlar mı? 

-Birbirlerini çok seviyorlar.


@somedayrk İlerde çocuklarına Alacakaranlık okur musun? 

-İsterlerse neden olmasın.

@KateFlor90 Edward karakteri üzerinde değiştirmek istediğin ve sende olmasından memnun olacağaın bir özellik? 

-Onun kaslarına sahip olmak isterdim.

@TARAISANINJA Eğer Alacakaranlık karakterleri Açlık Oyunları'nda yer alsaydı kim kazanırdı ve neden?

-Ben! Çünkü ben herkesten daha iyiyim.

@PurpleHayley Ailen Los Angeles'a seni görmeye geldiğinden İngiltere'den getirmelerini istediğin bir şey?

-Marmite ve fırınlanmış fasulye*

*İngiliz kahvalatılarının vageçilmezi.

@aarushiganju Ruh eşi olayına inanır mısın? 

-Evet, sanırım.

@eleanorford  Eğer oyunculuğa devam edeceksen bir gün şövalye ünvanı* almak ister miydin? Sir Rob mesela?
  
- Lord ya da Your Eminence** ünvanı almak isterdim.
  
*İngiltere'de Kraliyeti tarafından ülkeye katkı sağlayan kişilere verilen bir ünvan. 
**Roma katolik klisesinde kardinallere hitap şekli.

@contagiously Giydiğin şeyleri kendin mi seçiyorsun yoksa bir stilistin var mı? 

-Bir stilistim var ama ne giyeceğimi ben seçiyorum.

@emmylovesrob Mackenzie'yle çektiğiniz favori sahne hangisi? 

-Kollarıma atlatığı sahne.

@mzstaylorxx Tüm bu şöhret ve şans olayı özel hayatının olmamasına değiyor mu? 

-Şanstan neyi kastettiğine bağlı.

@Amy_Elizabeth30 Hayatının bir gününde bir başkasıyla yer değiştirseydin... bu kim olurdu?

-Nando's'da çalışan biriyle.

- Hoşçakalın! Sorularınız için teşekkürler.

***

Glamour UK'de yayınlanan makaleden bir kısım:  

Köpekleri Bernie hakkında sorulan soruya istinaden fanların köpeklerinin adını bilmesine şaşırıyor: "Daha önce röportajlarda onlar hakkında konuşmamıştım. Kristen'ın da bahsettiğini sanmıyorum."

ÇEVİRİ: elwiens & cenup
Kaynak | RPlife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder