25 Mayıs 2012 Cuma

Robert Fox News ve USA Today'e 'Cosmopolis' ve Film Sektörü Hakkında Konuştu

"Cosmopolis kendime bakış açımı değiştirdi."

"Yaşlanıyorum ve artık insanlar bana çocuk gözüyle bakmıyorlar. Bende bu yüzden artık çocukça davranışlar sergilemiyorum."

Alakaranlık'ın son filmi Şafak Vakti -Böküm 2'den bahsediliyor...

Sıradaki yeni projeleri arasında -uzun süre uğraşarak elde ettiği rol- David Michod'ın the Rover'ı ve Saddam Hüseyin'in yakalanışını konu eden Mission: Blacklist var. Bu filmler de "Cosmopolis" gibi gişe yarışında olmayan  filmler.

"Gişeye oynayan büyük bir film yaptığınızda üzerinizde işinizle alakasız şekilde bir baskı oluşuyor. "

"Oyunculuğunuzu geliştirip iyi filmlerde rol almak yerine farklı bir dünyaya adapte olmanız gerekiyor. Ünlü biri olduğunuzda hayatınız ve filmleriniz insanların gözünde bir tutulur konuma geliyor."

Büyük yapımlardan gelecek tekliflerin üzerine atlayabilecek gençler varken O ve Kristen'ın "Cosmopolis" ve "On The Road"la bağımsız filmlerle Cannes'a giriş yapışlarınsan söz ediliyor.

"Denemekten korkmanın bir anlamı yok. En kötüsü berbat bi iş çıkar ortaya, değil mi?"

***

"İnsanların beni tanıyormuş/biliyormuş gibi davranmasından nefret ediyorum. İnsanları şaşırtmak için elimden geleni yapıyorum ve onların ilgisini çekeceğini umuyorum."

Çeviri: elwiens
FoxNews | USAToday | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder