28 Mayıs 2012 Pazartesi

Robert ve Kristen'ın Sky Cine News Röportajı


R: Garip bir film. İnsanlar onun çağdaş toplumu temsil ettiğini düşünebilir ama bize çekerken çok gerçek dışı gelmişti. Sete gelen her oyuncu "Bu film ne anlatıyor?" diye soruyor ve kimse hiç birşey bilmiyordu. En büyük korkum insanların filmi izlediklerinde hiç birşey anlamayacakalrını düşünmem.

Favori filminiz:
K: John Cassavetes'in Etki Altında Bir Kadın'ı (A Woman Under The Influence). Beni gerçekten çok etkilemişti.

Favori aktör:

Favori aktrist:
R: Ellen Barkin. (Ya da Ellen Burstyn İtalyanca dublajdan pek anlaşılmıyor)

Sizi her zaman ağlatan film:
K: Tek Başına Bir Adam (A Single Man)
R: Tekrar Guguk Kuşu diyeceğim. (One Flew Over the Cuckoo's Nest)

Sizi her zaman korkutan film:
R: Tanrım, bilmiyorum. Şeytan (The Exorcist) ya da onun gibi bir şey. 
K: İnsana aklını kaçırtan bir film. Ürkütücü. Mesela Sığınak (Take Shelter) çok güzeldi.

Size cinsel açıdan çekici gelen film:
K: Yolda (On the Road)?
R: Zor bir soru.
K: Bu çok zor!
R: Fransızcam çok kötü ama Godar'ın Prenom Carmen'i (First Name: Carmen) Baş karakteri çok sevmiştim. 
K: Tanrım, Sadakatsiz (Unfaithful). Filmin tamamı! Ayrıca Diane Lane yeryüzündeki en seksi kadınlardan biri.

Rob Vanity Fair'e verdiğin röportaj da Kristen'la birlikte yaşamaya hazır olduğunu söylemişsin, doğru mu bu?
K: Ne?
R: O röporatjı okudum ve "Bu röportaj da neyin nesi?! Bunu yaptığımı bile hatırlamıyorum" -Ama evet o kadın bana bu konu hakkında bir sürü soru sorup durmuştu bense "Bu ne yapmaya çalışıyor?" olmuştum. Her zaman özel hayatım hakkında konuşmaktan kaçınırım ama o ısrarla "Ah, ben de tam bu tarz sorular sormak istiyorum!" diyordu.


K: İkimizde birbirimizle gurur duyuyoruz. Ve buraya birlikte gelmemiz çılgınca.
R: Evet, tam da Alacakaranlığı bitirdiğimizde burda olmamız çılgınca. Bu ikimiz içinde çok garip ve aynı zamanda inanılmaz bir şey.
K: Onun filmini görmek için sabırsızlanıyorum.
R: Umarım bugün sinemada Cosmopolis'i izlerken keyif alırsınız. Umarım filmi beğenirsiniz ve yakında tekrar görüşürüz.

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder