27 Mayıs 2012 Pazar

Robert ve David Cronenberg'in BFMTV Röportajı


Robert Pattinson isminin getireceği hasılat yönetmenin işine yarıyor. 

David: Film için kaynak bulmak çok zordu. Robert'ın Alacakaranlık sayesinde bize sağladığı katkı o kadar büyük ki bunu yok sayamam. Tanrı onları korusun! Bu filmi yapmamı sağlayan Alacakaranlık filmlerini de korusun.

Rob: Bir süre sonra yaratıcı fikirleriniz yok oluyor. Beş film boyunca aynı karakteri oynadım hem de hiç değişmeyen bir karakteri. Yani kaybedecek hiç bir şeyi yok, o ölümsüz biri. Bu yüzden insanların benim hakklında "senin bir şey yapmana gerek yok ki" diye düşüneceklerini tahmin ettim.

David: Umuyorum ki Rob Cosmopolis'in çekeceğim beş devam filminde de oynar. İşte o devam filmlerini yapabilmek için seni öldürmek istememiştim.

***Cümlenin devamı ciddi spoiler içerdiğinden beyaz renkli. Okumak isterseniz cümleyi seçmeniz yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder