28 Mayıs 2012 Pazartesi

RTL ve Allocine Röportajları


Rob: Senaryoyu ilk okuduğumda "vay canına, bu daha önce yaptığım hiç bir işe benzemiyor" dedmiştim. Benim yerimde olsaydınız siz de öyle derdiniz. Bir aktör olarak tam da istediğim bir meydan okumaydı. Sonuçta o rolü başkasının değil de benim oldu. Rolü aldıktan sonra sonra senaryoyu tekrar okudum yazım şeklini gerçekten çok sevdim. Güzel bir bütünlüğü olan ve rahat okunan bir senaryoydu. 

Robert Pattinson genç kızları kendine aşık etmiş olabilir ama onun gözleri kendisi gibi Alacakaranlık serisiyle birlikte ünlü olan Kristen Stewart'tan başkasını görmüyor. Bu yüzden her ikisi için de normal bir hayat yaşamak pek kolay değil.

Rob: Bu konuda endişelenecek bir durum görmeiyorum. Ayrıca eğer Cannes'a geliyorsanız çevrenizdeki bu haraketliliği de göz önüne almış olmanız gerekir. İnsanlar istediklerini düşünebilirler.

+1



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder