14 Kasım 2012 Çarşamba

'Şafak Vakti - Bölüm 2' Prömiyerinden E!Online Röportajı + Çeviri



Robert Pattinson Alacakaranlık Efsanesi sona erdiği için biraz rahatlamış hissediyor olmalı. En azından kendi öyle söylüyor!

Fakat bu onun seriyi özlemeyeceği anlamına gelmiyor. 

"Bir yıl içinde mutlaka özleyeceğim. Çok garip bir deneyimdi. Zaten bu yüzden filmi izlemek için bu akşamı bekledim. Hayranlarla birlikte izlemek DVD'de falan izlemekten çok daha farklı."

Hayranlar ta en başından beri onlarla birlikteydi. Ve dışarıda kamp yapan hayranların çığlıkları bunun işaretiyse eğer beş yılın ardından hala öyleler. 

"İlk filmde karşılaştıklarımız inanılmazdı. Sanki kamyon çarpış gibi hissettirmişti. Fakat bu defa bizi nelerin beklediğini bilerek geldik. Çünkü biliyorduk ki garip bir durumla karşılaşmayacaktık."

Alacakaranık hayranları hüzünlenmeye başlamadan söyleyelim: Edward Cullen sonsuza dek sizi bırakmış değil.

Robert bize tekrar bir vampir rolünde oynar mıydı sorumuza: "Evet! Kesinlikle.Tabii güzel bir senaryo olursa."

Gecede ortalığı yıkıp geçen yeşil takım elbisesi hakkında:

Pattinson gülerek: "Rüyamda zümrüt yeşili, balık pulu desenli bir takım elbise gördüm ve Gucci'den bana öyle bir takım yapmalarını istedim"

Robert Pattinson'ın Edward Cullen rolünü oynamaktan korktuğunu düşünmek çok zor.

Fakat korkuyormuş. En azından ilk başlarda. 

"Korkutucuydu. Filmin sonundaki kavga sahnesini çektiğimizde neredeyse kalça kasımı yırtıyordum. O sahne ilk çekimimizdi ve ben daha ilk sahnemde neredeyse kasımı yırtmıştım. Çok gergindim. Sete bir fizyoterapist çağırıp neredeyse yırtılan aksıma bütün gün masaj yaptırmak zorunda kaldım."

Robert Pattinson yeşil takım elbisesi içinde çok şık görünüyor. Ve bu gece ben de aynı renk giyiyorum. Durum böyle olunca Kristen'a hangimize yeşilin daha çok yakıştığını sordum.  

"Şey, bence ikisi de birbirinden farklı ve tarzlarınızı yansıtıyor. Ayrıca ikinizde bu akşam harika gönüyorsunuz."
ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak1
| Kaynak2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder