28 Nisan 2011 Perşembe

EW'in Şafak Vakti Ekibiyle Film Üzerine Yaptığı Röportajın Bir Kısmı

Fanlar yıllardır Bella (Kristen Stewart) ve Edward'ın (Robert Pattinson) evlilik bağıyla bağlanmasını bekledi, planlandığı gibi düğün sahnelerinin çekimiyle Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti prodüksüyon aşaması sona erdi. "Bu hayatımda yaptığım en mükemmel şeydi" diyor Stewart ve ekliyor. "Her zamanki gibi sete adımımı attığımda oyuncu ekibindeki herkes yerlerinde kendi kısımlarını canlandırmak için oturuyorlardı. Ve bu benim için çok mükemmel bir andı. Gerçektende çok duygusaldı. Abartmıyorum, neredeyse onlara geldikleri teşekkür edecekmişim gibi hissetmiştim."

Ama film öyle huzur verici bir sessizlikte değil. Oyuncuların ve yönetmenin EW'ye anlattıklarına göre Şafak Vakti Bölüm 1 ve 2 yorucu derecede karışık, her zamankinden daha karanlık ve kanlı olacak. Eğer Alacakaranlık kitaplarının hedef kitlesi yetişkin sınıfında değilse çabuk büyümeleri gerek. "Sevişme sahnelerinden, doğum sahnesine kadar herşeyi -olabildiğince güçlü ve etkili- çektik." diyor 13 yaş sınırlaması dahilinde çalıştığını bilen yönetmen Bill Condon. "Alacakaranlık dünyası için böyle şeylerin rahatsız edici olduğunu düşünecek insanların olacağını görmek ilginç olacak." diye de ekliyor. Stewart kendi rolü için filmin kitabın görsel doğasından daha da gerçekçi olmuş olmasını diliyor daha çok Renesmee'nin doğum sahnelerini kastederek -balayı sahneleri için değil. (ki o sahneler için de "Gerçek bir aşk sahnesi gibiydi, vampirlik içermiyordu, ki bu da çok iyiydi." diyor.) "Bu çok garip çünkü +13 konusu açıldığında herkes bu filmin tamamiyle seks hakkında olduğunu düşünmeye başladı." diyor. "Doğum sahnesi gerçekten etkileyici, suratınıza tokat gibi çarpacak bir sahne olduğunu duydum. Ama zaten ne olacaktı ki? Şok edici ve tuhaf olmalıydı, çünkü bu sahne kitapta o şekilde yazılmıştı." İç çekiyor ve ekliyor. "Kan kusmayı severdim kesin."

Jacob'ı oynayan Taylor Lautner hiçbir ayrıcalığı olmayan bir kurt sürüsünün üyesi olduğunu dile getiriyor. "Herkes ben lens takmadığım, vampir makyajı yapmadığım ve peruk takmadığım için yorum yapıp duruyordu. Bense 'Yağmurun altında üstsüz dolaşan ve donan benim ama! Ben kendi payıma düşeni Yeni Ay ve Eclispe'de ödedim' diyordum." Şafak Vakti Bölüm 2'de kendi payıma düşen kısım -ki bu da Renesmee'ya aşık olmak (ya da mühürlenmek) gibi mi? "Bazı zamanlar vardı ki Stephenie Meyer'ın yanına gidip 'Gerçekten mühürlenme nedir?' diye soruyordum." diyor Lautner ve ekliyor. "Bu gerçekten kafa karıştırıcı birşey benim için, o yüzden sormayın."

RPLife
| EW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder