4 Haziran 2011 Cumartesi

Jason Sudeikis Robert ve Onun SNL'yi Sunma İhtimali Hakkında Konuştu


Fanlar MTV Movie Award adayı ve Alacakaranlık'ın yıldızı Robert Pattinson'ı Saturday Night Live'da sunucu olarak görmeyi sevecektir. 'SNL' ekibinden Jason Sudeikis MTV Movie Awards'ı sunacağı Pazar gecesinde belki İngiliz oyuncuyu önümüzdeki sene programı sunması için ikna edebilir.

"Ben herkesin 'SNL'de sunuculu yapabileceğini düşünüyorum. Eeğer anlatacak bir şeyleri varsa, sadece bir şans versinler!" diyor Sudeikis MTV News'e 2011 MTV Movie Awards'ın yapılacağı mekan olan Gibson Amphitheatre'dan. Ve ekliyor "Kesinlikle çok güvenli bir mekandayız. Güvenli bir sığınak gibi."

Sudeikis ayrıca olası sunucuları içinde yüreklendirici sözler sarf ediyor: "Seni ele geçridik dostum. İyi olacaksın. Bana sıkı tutun. Seni SNL ormanına götüreceğiz."

Sudeikis hatırladığı kadarıyla henüz Pattinson'la resmi olarak tanışmamış. Onunla karşılaşmış olmasına rağmen -tabii eğer o kişi Dexter'ın yıldızı değil ise.

"Onunla Emmy Ödülleri gecesinde tanıştığımı sanıyorum ama parti sonrasının sonrasındaydı," diyor hatırlayarak. "O zaman o kişi Michael C. Hall olmalı. Belkide her ikisi de oradaydı. Ama hayır değil. Robert'ı görmek hoş olacak. Daha önce hiç SNL'yi sunmadı. O da Kristen'da [Stewart]. Ve evet Kristen'la promo çekimlerinde tanıştım ama Robert'la henüz değil."

Bahsettiği promoda Sudeikis, Kristen'ın saçlarını kesmeye çalışıyor, ama biz Movie Awards sunucusunun Robert'ın ünlü saçlarını kesmeye çalışmasını izlemenin fanlar tarafından hoş karşılanacağından pek emin değiliz. 20. Geleneksel MTV Movie Awards 5 Haziran Pazar gecesi yapılacak.

MTV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder