17 Ağustos 2014 Pazar

'The Childhood of A Leader' ve 'The Lost City of Z' Hakkında Yeni Bilgiler


Juliette Binoche geçtiğimiz günlerde verdiği bir röportajda 'The Childhood of A Leader' filminin kadrosundan ayrıldığını, filmin temasının "çok karanlık" olduğunu ve daha hafif bir şeyler yapmak istediğini belirtti.

Kaynak | via


Metro UK gazetesinde yer alan bilgiye göre Robert, 'The Lost City of Z'de ünlü kaşif Percy Fawcet'ın (Benedict Cumberbatch) asistanı Henry Costin'i canlandıracak. Robert film hakkında "İnanılmaz bir çekim olacak," diyor.

Yönetmen, James Gray ise geçtiğimiz aylarda verdiği röportajlarda filmin çekim süreci ve mekanlarıyla ilgili şu detayları verdi:

"Çekimlere Ocak ayında başlayacağız. Eylül ayında ise hazırlıklara başlayacağım. Özen isteyen bir proje, bu yüzden hazırlıklar oldukça kapsamlı olacak. Filmi iki farklı ülkede çekeceğiz. Fazlasıyla zorlayıcı olacak ama umuyoruz ki buna değecek."

Filmin nerede çekileceği hakkında: "Büyük Britanya'da (muhtemelen Belfast'ta) ve Kolombia'da çekeceğiz."

Gazete taraması/via Edla Ay | Kaynak:  1 | 2
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.

3 yorum:

  1. The Childhood of a leader biraz zor çekilecek gibi. Umarım güzel haberler gelir tez zamanda. Juliette'nin ayrılmasına ise ne üzüldüm ne de sevindim. Cosmo promolarında cannes galası dışında yer almamıştı.O yüzden pek anımız yok kendisiyle :D Kuşkusuz mükemmel bir oyuncu ama tek mükemmel oyuncu da o değil :p Güzel bir transfer yaparlar umarım :D Mesela MTTS'da rachel'in ayrılmasına üzülmüştüm ama şu an Julianne'dan gayet memnunum :D Veeeeeee Lost City of Z büyük heyecanla beklediğim film. Bütçesi falan da hazır ocakta kesin sete koşarlar ♥♥♥ Bekliyoruz efenim :D Haberler için teşekkürler ♥♥ Ben Edla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz ♥ Açıkçası ben biraz üzüldüm çünkü Juliette ile daha geniş kapsamlı çalışmasını istiyordum, hoş bu projede de Cosmo'dan farksız bir durum (karşılıklı sahne açısından) olmayacaktı kesin... neyse ama merakla yeni ismi bekliyorum. Çok alakasız olabilir ama ben Cate Blanchett istiyorum *gözleri parlar*

      Sil
    2. Woow kesinlikle bende hayır demem ♥ Bakalım bize doğru kim geliyor :)))

      Sil