4 Temmuz 2011 Pazartesi

Chris Weitz Robert, Kristen Ve Taylor'ın Gelecekleri Hakkında Konuştu

Chris Weitz'e Alacakaranlık Efsanesinin finalinde en çok görmek istediği şeyin ne olduğunu sorduğumuzda: "Vampir bebeğin Kristen Stewart'ın karnından çıkarılış şeklini nasıl çekeceklerini büyük merakla bekliyorum," diyor Yeni Ay'ın yönetmeni.

Chris gülümseyerek espri yapıyor, "Ben olsam o sahneyi nasıl çekeceğimi bilemezdim. Ama eminim Bill Condon işin içinden çıkacaktır, çünkü o harika bir yönetmen."

Alacakaranlık Efsanesi'nin son iki filminin ardından Kristen Stewart, Robert Pattinson ve Taylor Lautner'ın geleceği hakkında Chris şunları söylüyor, "Bu üç baş rol oyuncusunun son iki filmin yaratacağı fırtınayı sağlam bir şekilde atlatmaya ve diğer filmleriyle farkedilmeye ihtiyaçları var."

"Kristen her zaman mükemmel bağımsız filmelr yaptı ve bu harika bir şey," diyor "About a Boy", "The Golden Compass" ve şimdi de "A Better Life" filmlerinin yönetmeni olan Weitz. "Robert da buna benzer şeyler yapıyor," diyor Chris ve devam ediyor. "Robert şimdi David Cronenberg'le "Cosmopolis"i çekiyor. Taylor ise farklı bir alan olan aksiyon filmlerinde oyunculuğuna devam ediyor."

"Onların başarılı olduğunu görmek istiyorum," diye vurguluyor Chris. "Ama esas olarak istediğim onların hayatlarını sürdürebilmeleri. Onları çok fazla seviyorum. Ayrıca başlarına gelen iyi şeylerin etkisi altında kalmadan mutlu bir hayat yaşamalarını da istiyorum."

inquirer | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder