27 Temmuz 2011 Çarşamba

Robert Saçı Hakkında Soru Soran Hayranına Ne Cevap Verdi?



Team Twilight grubunun arkadaşlarından olan @awesomearianna, Şafak Vakti Comic Con paneli sonrası yapılan fotoğraf çekimleri esnasında Robert, Kristen, Taylor ve yönetmen Bill Condon'la tanışma fırsatı yakalamış.

"Comic Con 2011'de Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner ve Bill Condon'la tanışmak için şans verilen o 50 fanın arasında bende vardım. Bize içeriye ne kamera ne de telefon sokmaya iznimiz olmadığını söylediler yoksa kartlarımızı elimizden alacaklardı ve bu şansı kaçırmış olacaktık.

(...)

Sıra Robert'a geldiğinde (garip bir şekilde) sakinliğimi hala koruyordum, o bana dönüp yarı gülümseyip başıyla selam vererek "Merhaba" dedi ve bende o anda aklıma ilk gelen şeyi yapıp "selam, ne zaman saçlarını tıraş edeceksin," (ya da buna benzer bir şey) dedim. O ise kahkaha atarak aslında böyle olduğu şekliyle daha çok sevdiğini ve bir süre bu şekilde tutmayı planladığını söyleyerek gülmeye devam etti. Ben de (ki hala kıkırdıyordum) ona teşekkür ettim ardından uzaklaşıp Kristen'ın yanına gitti. Kristen çok utangaç görünüyordu ama çok sevimliydi ve gülümseyip bize geldiğmiz için teşekkür etti."

RPLife | Team Taylor Lautner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder