11 Nisan 2012 Çarşamba

'Bel Ami'den Yeni Görüntüler (+Çeviri)



Georges: Seni incittiğim için özür dilerim. Amacım bu değildi.


Madeline: Burada olduğun için teşekkür ederim, senin dışında hiç kimse gelmedi. 
Georges: O nasıl? 
Madeleine: Onu Cannes'a daha iyi olması için getirdim ama biliyorum ki durumu iyiye gitmiyor. (çiçekleri kastederek)Bunlar en sevdiklerim, teşekkür ederim. 
Charles: Ölümümü görmek için mi geldin? 
George: Hayır, şehirden kaçmak için geldim. 
Charles: Çünkü ben ölmeyeceğim. 
Madeleine: Evet, elbette. 
Charles: Yaşayacağım... hayattayım... bana yardım et.

+3




Clotilde: Senin adına çok mutluyum. 
Georges: Laurine nasıl? 
Clotilde: Malesef seni affedemiyor. Sana Bay Forestier dediğini biliyor musun? Daha çok küçük, bazı şeyleri anlamıyor. 
Georges: Ya sen?
Clotilde: Tıpkı diğer herkesin yaptığı gibi sende iyi bir evlilik yaptın. Seni ve aşk yuvamızı özlüyorum. 
Georges: Orası hala duruyor mu? 
Clotilde: Ben iflah olmaz bir optimistim. 
Politikacılar konuşur.
Georges: Teşekkürler.




Forestier: Duroy 
Forestier: Bay Rousset. Georges Duroy hatırlıyor musunuz? Süvari'nin Günlüğü'nün yazarı? 
Rousset: Çok başarılıydı, bir tane daha yaz. Ve ona maaş bağla Foreister.
Forestier: Baş üstüne efendim. Ayda iki bin frank alacaksın ve bundan sonra yazdığın her beş makale için beş frank, artı yayınlanan makalelerinin satırına on sent. Şimdi git ve muhasebeciyle görüş. Sorun nedir? Şansına inanamıyor musun?  






Rousset: Başkanı tek bir sözle alaşağı edeceğim. O sözü her gazetenin ilk sayfasında görmek istiyorum. Bütün dükkan vitrinlerinde ve duvarlarda yer almalı. Kadın, erkek ve çocukların bu adamın bir yalancı olduğuna inanmasını istiyorum. Forestier bir şey bul. 
George: Ne dedin?
Rousset: Ne?
Georges: Bana Forestier dedin.
Rousset: Ah, kötü bir alışkanlık ama seni gücendirmek istemedim. Karıştırmamak elde değil. 
Georges: Anlamadım.
Madeleine: Sen birliklerin hareketleri konusunda en kontrollü olansın. Yerleşkeleri konusunda da.
Rousset: Haklı. La Roche, sen yardım edebilirsin.
La Roche: Bize yardımcı olabilecek iki asker tanıyorum.
Rousset: Tamam o zaman bunu sonra konuşalım. La Roche sana ne yazman gerektiğini söyleyecek.

çeviri: elwiens
Robstenation: 1 | 2 | RPLife | RTPItalianFanClub | ToR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder