19 Ocak 2013 Cumartesi

Naomi Watts 'Queen of the Desert' Hakkında Konuştu



Naomi Watts'a 'Queen of the Desert' filminin çekimlerinin ne zaman başlayacağı sorulduğunda "Bekleyip göreceğiz," diyor ve yönetmenle ilgili şunları ekliyor "O (Werner Herzog) hayran olduğun yönetmenlerden biri. Film ve belgesel yönetmenliği konusunda tam bir usta. Oynayacağım karakter süper ve hikaye de mükemmel. Henüz ne zaman çekimlere başlayacağımızı bilmiyorum çünkü çok fazla yerde çekim yapmamız gerekiyor ve benim küçük çocuklarım var, yani çekimlere bu yıl sonunda mı başlarız yoksa önümüzdeki yıla mı kalır bekleyip göreceğiz."

Robert'ın filme dahil oluşuna dair resmi bir bilgisi olup olmadığı sorulduğunda,"Resmi olarak filmi dahil olup olmadığını henüz bilmiyorum," diyor.


*****

Robert Pattinson ve Naomi Watts'ı yakın zamanda sinemalardan göremeyecek gibiyiz.

En azından bir arada değil. Bu iki oyuncu, İngiliz yazar, seyyah, arkeolog ve ajan Gertrude Bell'in hayatının bir bölümünü konu eden Queen of the Desert filminde Jude Law'a eşlik edecek. Naomi Watts, Sundance Film Festivali'nde katıldığı bir yemekte filmin çekimleri hakkında "Şimdilik biraz uzak gibi görünüyor," diyor. "Henüz bilmiyorum. Umuyorum ki gerçekleşecek. Şimdilik tekrar seyahat edemem çünkü geçtiğimiz yıl durmadan seyahat ettim. Çok uzun bir yıldı ama artık evde, çocuklarımla vakit geçirme zamanı geldi."

EOnline | RPLife
ÇEVİRİ: elwiens

MTV player 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder