15 Ocak 2013 Salı

'70. Altın Küre Ödülleri' Kırmızı Halısından Prosieben Röportajı + Çeviri



Avustralya'ya gidecek misin?
Rob: Evet, birkaç gün içinde.

Biraz filmden bahsedebilir misin?
Rob: Günümüzden 20 yıl sonrasının Avustralya'sında geçiyor. Ben, Avustralya'da bir suç çetesi üyesinin kardeşini canlandırıyorum. Guy Pearce ise beni kaçırıp, alıkoyan ve çeteye ulaşıp kardeşimi bulmaya çalışan bir karakteri canlandırıyor. Bunun dışındakiler anlatması zor şeyler. Ama iyi ve eğlenceli bir film.

Bu gece (Altın Küre Ödülleri) için nasıl hazırlandın? Daha önce Oscar'da sunum yapmıştın, bu gecede de sunum yapacaksın, bunun için hazırlık yaptın mı?

Rob: Hazırlık yapamazsınız ki. Bu imkansız bir şey. Ben her zaman çok endişeleniyorum. Arabadan adımımı attığım anda başlıyor o heyecan.

Aklından neler geçiyor?
Rob: Şimdilik sorun yok, iyiyim.

Neden endişeleniyorsun?
Rob: Hiçbir fikrim yok. Garip bir his. Ben pek iyi değilim... yani diğer insanların yanında iyi hissetmiyorum.

Alacakaranlık kırmızı halılarını düşününce böyle bir gece de Gleen Close'un yanında bulunmak farklı mı hissettiriyor?
Rob: Hayır, harika bir duygu. Ama aynı zamanda üzerinize çok fazla sorumluluk hissi de yüklüyor.

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder