20 Eylül 2011 Salı

Harry Potter’un Nymphadora Tonks’u Natalia Tena Robert ve 'Bel Ami' Çekimlerinden Bahsediyor

Harry Potter’un Nymphadora Tonks’u Natalia Tena verdiği röportajda Robert ve Bel Ami’den bahsetti. 

Guy de Maupassant’ın 1885 yılında yazdığı romanı Bel Ami’nin film uyarlamasında izleyeceğiz kendisini önümüzdeki günlerde. Söz konusu filmde Tena, aralarında Uma Thurman, Christina Ricci, Kristin Scott-Thomas ve eski arkadaşı Alacakaranlık’ın yakışıklı oyuncusu Robert Pattinson’ın yer aldığı yıldızlardan oluşan bu kadroda bir fahişeyi canlandırıyor.

Pattinson ve Tena ergenliklerinin sonuna doğru geleceğin yükselen İngiliz oyuncuları adı altında yapılan bir fotoğraf çekiminde tanışmışlar ve ardından bir bara gittip sarhoş olmuşlar. O zamanlar iki ayrı barda çalışıyormuş Tena, bu nedenle, aynı fotoğraf çekimlerinde bulunan Tom Sturridge Tena’nın patronunu arayıp onun bir kaza geçirdiğini ve işe gelemeyeceğini söylemiş. “Söylememe gerek yok sanırım, kovuldum.” diye anlatıyor Natalia. Bundan sonra Berlin’e gitmeye karar vermişler ama ancak Tena’nın evine kadar gidebilmişler. Tena evde pasaportunu bulamamış. 

Natalia olanları şu şekilde anlatıyor; “O yaz gerçekten çok yakın olduk. Ardından Robert’in beni yemeğe götürdüğünü hatırlıyorum. Bana, 'Sana veda etmek istedim, çünkü bir vampir filmi çekmek için Amerika’ya gidiyorum.' dedi. Ben de, “çok iyi, döndüğün zaman görüşürüz.” dedim. Sonra kahkahalara boğuluyorak “Şimdi çok ünlü biri. Bir zamanlar bir labrador yavrusu gibiydi, ama şimdi çok daha olgun ve ciddi.” diyor.

Yani Bel Ami’deki seks sahnesi ile ilgili bir sorun yok o zaman? “Birbirimizi tanıdığımız için yok, aslında çok hoştu. Sadece dalga geçtik. Ben, 'hadi seviş benimle. Daha fazlasını da yapabiliriz aslında. Çünkü bu çok kötü görünüyor,' dedim."

Natalie Tena hakkındaki diğer her şey gibi buradaki cevapları da direk ve dürüstçe.

RPLife | HeraldScotland

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder