22 Eylül 2011 Perşembe

Flashback: Chicago Sun Times Röportajı (Edward Cullen'a Veda Etmek)

Edward Cullen’a Veda Etmek

Ölümsüzlük için çok fazla. Edward Cullen yok oldu. Azıdişleri sandığa kaldırıldı, parıltılı makyaj çöp torbasına atıldı. Gün ışığı geri geldi.

Siz bu makaleyi okuduğunuz sıralarda Robert Pattinson Şafakvakti Bölüm 2’nin final sahnelerini çekip bitirmiş olacak.

Bir şekilde en iyi hayali arkadaşıyla ayrılmış olacak.

Bir Pazar öğleden sonra Santa Monica (Kalifornia)’daki otelodasında Chicago Sun Times’a verdiği röportaj sırasında Pattinson şunlarısöyledi: “Bir ayrılık gibi hissettiriyor. Bu çocuğu seviyorum ve onuözleyeceğim.”

Romantik benliğini geride bırakmanın artıları üzerinedüşünüyor.

“Artık o lensleri takmayacağım ya da vampir makyajı yapmayacağım için sevineceğim,” diyor kıkırdayarak.

Pattinson hakkında bildiğim bir şey varsa o da gülmeyisevdiği. Hem de çok. Ardından sesini yumuşatıyor.

“Pek çok macerada aynı karakteri oynamak harika aynı zamanda çok da garip çünkü hayatım son yıllarda çok değişti. Ama Alacakaranlık ve Edward Cullen her zaman hayatımın bir parçası olacak. Bütün hayatım oldu… bütün 20’li yaşlarım. Ve bunun başka bir yolu da yoktu."

Şafak Vakti’nin Kasım ayında vizyona girecek bölümü hakkındaondan bilgi ya da sır almadan bu odadan çıkmasına izin vermeyeceğimizi biliyor.

“Filmle ilgili henüz hiçbir şey izlemedim bu yüzden nasıl oldu bilmiyorum. Tek söyleyebileceğim iyi hissettirdiği. Bütün kalbimle söylüyorum ki bende en az Alacakaranlık hayranları kadar meraklıyım.”

Tatlı, Kirli BirDünya

Hayranları Pattinson’ın Alacakaranlık sonrası hayatınınnasıl olacağını merak ediyor. Bu Cuma vizyona girecek olan Sara Gruen’inromanında uyarlanan Water for Elephants’da onlardan biri.

Pattinson söz konusu filmde 1930’larda geçen ailesiningeçirdiği trafik kazası sonucunda okulu bırakan veteriner adayı Jacob’ıoynuyor. Yaşadıklarının ardından iş bulmak için sirk trenine biner ve oradapatronunun (Christoph Waltz) karısı olan sirkin yıldızına (Reese Witherspoon)aşık olur.

Evet, filmde Witherspoon’la romantik sahneleri var ama öyleabartılı haber başlıklar beklemeyin.

“Dinleyin şimdi: çekimler sırasında üşütmüştüm ve Reese’denözür dileyip durdum çünkü o “Bütün sahne boyunca burnunu çekip durdu,” diyerek bütün basına öpüşme sahnelerini çektiğimiz sırada çok kötü bir sinüz enfeksiyonu geçirdiğimi afişe etti. Bunu 'Reese bütün kızları kıskançlıktan çatlatıyorsun,'lafına cevap olarak yaptığını düşünüyorum.”

Tam tersi mi?

“Burnumun akmasına engel olmalıydım,” diyor hayıflanarak. “Buçok utanç vericiydi.”

Kendisini sirk hayatının içine atan bu filme katıldığı içinçok mutlu.

“Bu tam anlamıyla tatlı ve kirli bir dünya,” diyorPattinson. “Kesinlikle çok sevdim. Nefes almanıza, rahatlamanıza ve en önemlisi terlemenize izin veriliyor. Orada gerçek olan bir şeyler var ve bu özgürleştirici bir deneyimdi.”

Bir hayvansever olduğunu öğreniyoruz. Bu hislerin karşılıklıolduğu da aşikar. Bir başka dişi daha onun varlığından nasibini alıyor ve oPattinson’ın en büyük hayranlarından biri olmalı.

O Tai. Kendi çapında ünlü olan filmdeki oyuncu arkadaşı fil.


“O olağanüstü bir yaratık, fillerle takılmak hayat değiştiren bir deneyim. Fillerde üç ay geçirmemi sağladığı için yaptığım oyunculuk mesleğini seviyorum.”

“En büyük kural atlara dikkat etmekti, sizi tepebilirler. Ve zebraların daha da kötü teptiği söyleniyor. En kolay hayvanlar aslanlar,kaplanlar ve filler. Çok sevimli ve güvenliler. Sorun yaratmıyorlar ve sizi sıkıntıya sokmuyorlar.”

Farkedilen Bir Yıldız

Pattinson uluslararası ününe rağmen kendinden emin bir filmyıldızı.

“Ben ve arkadaşlarım Amerika'da şehirlerarası bir araba yolculuğuna çıktığım sırada New Mexico’ya gitmiştim. İlk başlarda kimse tarafından fark edilmedim ama sonra birkadın arkadaşlarımdan biri fark etti. Çünkü o bundan iki yıl önce bir paparazzinin çektiği fotoğrafta yanımda duruyordu!"

"Neredeyse kimsenin olmadığı bir yerde bu kadın etrafına döndü ve çığlık atarak ‘Sen RobertPattinson’ın arkadaşı değil misin?’ diye sordu. Diğer tarafına dönüp bana baktı. Ve kadın şoka girdi. Bulunduğumuz yer merkeze çok uzaktı ve ona bir ambulans bulmamız gerektiğini düşünmüştüm ama bu o kadar da kolay bir şeydeğildi.”

Bir kaç yıl önce Pattinsonşöhretinden rahatsız görünüyordu ama şimdi sadece gülüp geçtiğini görüyoruz.

“Öylece sokakta yürümek çok zor, bunu normal bir şekilde yapamazsın. Her adımım hakkında düşünmem lazım. Öyle çıkıp koşarak markete gidip süt alıp gelemem. Önce bir plan yapmam ve paparazzilerin nerede olduğunu çözmem lazım.”

Birde ısrarlayapılan bütün o “beraberlik” dedikoduları var. İtalyan dergisinin yazdığı Alacakaranlık’dakirol arkadaşı Kristen Stewart’la evlenme kararı aldığı ve çocuk sahibi olacağı dedikodularıda buna dahil.

“Bunu nasıl yayınladıklarını hala anlamıyorum. Tamamen uydurma bir röportaj. Tabii ki bir aile kurmak istiyorum ama gelecekte bir gün.”

Belki gerçekhayatta bebek sahibi olmuyorlar ama oynadıkları karakterler Edward ve BellaŞafak Vakti’nde evlenip bebek sahibi oluyorlar.

Pattinson’afilmdeki en önemli sahnelerden biri olan Bella ve Edward’ın bebeklerinin doğumuve Edward’ın Bella’yı vampire dönüştürdüğü sahneler hakkında ne düşündüğünüsoruyoruz ve bir an duruyor. Çantadan çıkaracağı şeyler hakkında emin değil.Kıkırdıyor ve ardından dökülüyor.

“O sahne çok deliceve gergindi,” diye açıklıyorEdward’ın Bella’yı ya kaybedeceği ya da onu ısırarak ölümsüz yapacağı sahnehakkında. “Bubenim gibi bir aktörün yapabileceği en tavmatik sahneydi ve açıkça korkunç ve benim için duygusaldı. Edward uzun bir zaman boyunca Bella’yı vampire dönüştürmemek için uğraşıyor ve sonunda… şey, bu oldukça üzücü. Edward sanki Bella’nın düşmesine izin vermiş gibi hissediyor.”

Pattinson duruyor ve kahkaha atarak, “Şimdi artık durum yoksa başım belaya girecek,” diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder