19 Eylül 2011 Pazartesi

Flashback: Japon Screen Dergisi Röportajı


Bu makale Japon dergisi "SCREEN"in muhabiri tarafından Robert'la Water for Elephants'ın Los Angles galası sırasında gerçekleştirilmiş bir röportajdan yola çıkarak hazırlanmış.

ROB: En sonunda bir köpek almaya kara verdim, onu bir barınakta buldum. Gerçeği söylemek gerekirse oradaki bütün köpekleri sahiplenmek ve her ne istiyorlarsa onu yapmaları için bir "Köpek Çiftliği" açmak istedim. Sanırım bunun için uygun zaman değil.  Ama yakın bir gelecekte bunu gerçekleştirmeye niyetliyim. Benim köpeğim karışık bir tür, görünüşe bakılırsa hızlı büyüyor bu yüzden adını "Bear" koydum. Onun her zaman yanımda olmasını, nereye gidersem gideyim yanımda götürmek istiyorum. Küçüklükten beri hep köpeğimiz vardı ben onlarla büyüdüm. Eğer ruhum yeniden dünyaya gelmiş olsaydı bir hayvan bedeninde olmak isterdim, özellikle de köpek. Yemek yemek ve yürüyüşe çıkmaktan başka yapabilecekleri bir şey yok ve tabii geri kalan zamanda da televizyon seyredip şekerleme yapıyorlar. Benim hayatımdan çok da farksız değil. Yalnızca ben büyük bir köpek maması hayranı değilim o kadar ama onun yerine "In'n Out"dan bir sandviçle de oldukça mutlu olabilirdim."Water for Elephants'ı çekerken bir fille arkadaş oldum. Bir şey öğrendim ki onları çok fazla kucaklamamalısınız ve eğer vahşi hayvanların yanına yaklaşmak istiyorsanız onları doyurmalısınız. Onları aileden gibi görüyorduk ama bunun karşılıklı olup olmadığından asla emin olamazsınız. Mesela bir filin yakınında olmanız gerekiyorsa çok dikkatli davranmalısını, eğer sizin üzerinize basarsa işiniz biter. O hayvanlar eğitimli olsa bile yine de dikkatli olmalısınız.

ROB: Ben ve arkadaşlarım Amerika'da şehirlerarası bir araba yolculuğuna çıktık. Bu gerçekten ilginçti, her şehirde insanlar birbirinden farklı. Hatta telefonun olmadığı bir yer bile vardı. Çok eğlenceliydi, çoğu kişi beni tanımıyordu bile. Ama İngiltere'ye döndüğümde insanlar beni fark etmeye başladı ve başlarını önüne eğip sanki ben orada değilmişim gibi davrandı. Hatta bazı turistler de beni fark etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder