6 Eylül 2011 Salı

Robert'la Londra'da Tanışan Çılgın Fandan İnciler

Londra'da Robert ve Kristen'la karşılaşan çılgın fandan inciler;

Evimin kapısına çıkıp etrafıma bakıp da bir çift gördüm ve onlara baktım ve çığlığı bastım sonra kardeşim bana bir şey olduğunu sanarak dışarı koştu. Bana 'ne oldu?' diye sorduğunda benim tek cevabım 'ROBERT! ... KRİSTEN!' diye bağırmak oldu. Onlar beni farketmediler bile, arkalarına dönüp içeri girdiler.

Kardeşim bana dönüp 'Onlarla tanışmak ister misin?' dediğinde ise cevabın 'Evet! Tanrım EVET!'di. Ve ben hala ağlıyordum. Ardından kameramı ve Blackberry'imi almamı beni onlarla tanıştırmaya götüreceğini söyledi. Hala ağladığım için gözlerim berbat durudaydı, uzun lafın kısası onlarla tanıştım, Robert'la kucaklaştım, ardından neşelenmemi söylediler. Kardeşim "eğer ağlamayı kesmezsem benden nefret edeceklerini" söylediğinden Kristen benden "asla nefret etmeyeceğini" söyledi.

Aradan bir saat geçmesine rağmen ben hala ağlıyordum ama onlar partilerini mahfetmeme rağmen bana karşı çok tatlı ve kibardılar. Robert bir tişört, kumaş pantolon, gri kapüşonlu üst ve spor ayakkabılar giymişti, Kristen ise baştan ayağa siyahlar içerisindeydi ve uzun siyah postiş takmıştı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder