8 Mart 2013 Cuma

Kristen, Entertainment Weekly'e Verdiği Röportajda Alacakaranlık Anılarından ve Robert'tan Söz Ediyor

1. Alacakaranlık'taki Balo Sahnesi 

Stewart, 2008'de çektikleri ilk filmin final sahnesi için, "Bu sahnenin bir numarada yer almasının çok önemli bir sebebi var," diyor. "Ayağımdaki spor ayakkabılarla sürekli Rob'un ayağını ezdiğimi ve bütün gece boyunca 'Flightless Bird, American Mouth' dinlediğimizi hatırlıyorum. Film çekimlerinin sonuna gelmiştik ve artık hepimiz birbirimize çok yakın hissediyorduk. Hiç kimse eve dönmek istemiyordu. Bu sahne her defasında aklıma geldiğinde ağlıyorum. Ve bundan da utanmıyorum."

2. Yeni Ay'daki Kavuşma Sahnesi

Stewart, Bella ve Edward'ın İtalya'daki kavuşma sahnesi için, "Sette turistler ve yerel halk da dahil olmak üzere yaklaşık olarak 200 kişi vardı ve herkes bu sahneyi tıpkı bir tiyatro oyunu izliyormuş gibi seyrediyordu," diyor. "Çekim sırasında çıt çıkarmıyorlar ve her sahne tekrarından sonra bizi alkışlıyorlardı. Çeşmenin içinden koşarak geçiyor ve kendimi Rob'un kollarına atıyordum, bunu neredeyse 15 kez falan yaptık ve her seferinde bizi alkışladılar."

(...) 

4. Alacakaranlık'ta Bella'nın Kamyonetini Yıkadığı Sahne

Stewart Alacakaranlık'tan sıradan bir sahne hatırlıyor. "Kamyonetimi yıkıyorum ve aniden Rob çıkageliyor. Alacakaranlık çekimleri çok yoğun geçiyordu ve birdenbire adeta 80'lerin gençlik filmlerinden fırlamış gibi hissettiren bu sahne araya girdi. Edward cool bir hareket yapıyor ve birbirleriyle flört ediyorlar. Hala daha bu sahne ve çekimlerinde ne kadar eğlendiğimiz üzerine konuşuyoruz. Rob benim o gün ne giydiğimi hatırlıyor. Bense o günle ilgili her şeyi hatırlıyorum."

(...)

Çeviri: @cenup | Röportajın tamamı: KstewartTR
@margiecatherine | @tinakal4

imagebam.com imagebam.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder