8 Nisan 2014 Salı

Robert, Kariyeri ve David Cronenberg Hakkında Konuşuyor (Nisan 2014)

Röportaj Dior Homme tanıtımları kapsamında yapılmış, Beauty The Guige dergisinin Nisan 2014 sayısında yer verilmiştir.

David Cronenberg hakkında: 

"Cosmopolis'te çok hoş bir deneyim yaşadım! David Cronenberg inanılmaz kibar, eğlenceli ve ilginç bir adam. 40 yıla yakındır yönetmenlik yapıyor ve yönettiği  her bir film onun ne kadar orijinal biri olduğunu gösteriyor çünkü kendisi sınırları zorlamayı çok seviyor. Cosmopolis ve Maps to the Stars'ın senaryoları şimdiye kadar okuduğum en orijinal metinlerdi, işte bu yüzden onunla çalışabildiğim sürece çalışmayı düşünüyorum."

Kariyer hakkında:

"Aktör olmak zaten garip bir şey ve insanın başarı hakkındaki fikirleri yıllar içinde tuhaf bir şekilde hep değişir. Ama başarının tatlı bir tarafı da vardır: En azından ben, birkaç yıl boyunca para için endişelenmek ve çalışmak zorunda kalmayacağım. Yaptığım filmlere aşırı saygı duyarım. Bu yüzden ne olursa ne olsun zamanımı, enerjimi ve etkimi hep kullanmaya çalışırım ve hiç kimsenin yapmadığı seçimler yapmayı denerim. Şu anda "deniyorum" diyorum ama komik aslında çünkü henüz gerçek anlamda başarılı olmuş gibi hissetmiyorum. Dior da kafama çok yatan bir şey var: bu neredeyse agresif bir özgürlük hissi ve hayatımın bu döneminde her an yapmaya çalıştığım şey. " (Bu kısım daha önce bizzat çevirip eklediğimiz Grazia Röportajı'da da yer alıyordu)

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens  | GorkemD
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
MTTS-Film

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder