25 Nisan 2014 Cuma

The Generic Röportajı (Kasım 2013)

Kim bu gözlerindeki Dior Homme kokulu genç adam?

Harika kokan biri! (gülüyor) Romain Gavras ve ben kafamızda sofistike, hatta biraz da vahşi birini canlandırdık. İstediği her şeyi yapan, korkusuz ve özgür bir ruh. Kendi yolunda, modadan etkilenmemiş bu genç adamın bitmeyen bir enerjisi var. Ve ben buna bayıldım.

Senin için 'erkek' nedir?

Eskiden tabir edilen erkeklik artık günümüzde geçerli bir kavram değil. Erkekler için garip bir dönem - ve muhtemelen kızlar için de! (gülüyor) Erkekliği her zaman sert ve dayanıklı olmak diye düşünmüşümdür ama artık durum çok daha farklı, gerçekten. Eğer sanatsal bir alanda çalışıyorsanız, bazen dengesiz olmak gerekir; sert ve vahşi, şefkatli ve kayıtsız olmak gibi.

Camille Rowe ile aranızdaki kimya önemliydi. Reklam filminden önce de tanışıyor muydunuz?

Tanışmıyorduk ama Our Day Will Come*'da küçük bir rol oynamıştı, yani Romain onun reklam filmine çok iyi uyacağını biliyordu. Haklıydı da. Reklam filminde onun varlığıyla yaptığım şeylerin yumuşadığı bile oldu çünkü Camille o kadar eğlenceli ve özgür ruhluydu ki. Onun sayesinde her şey akıp gitti.

Reklam filmi de oldukça seksiydi.

Bunda Camille'ın payı büyük. [Our Day Will Come'da] Vincent Cassel'la olan sahnesini gördüğüm de "Bu yönetmen seks sahnesini nasıl çekeceğini biliyor," demiştim. Filmlerde birinin vücut dilini gerçekten çok nadir anlarsınız. Camille bu reklam filmine zarafet ve çok önemli bir şeyler kattı. Çoğu zaman, reklam filmleri ikinci el gibi görünür, izleyiciyle şey arasında hep bir mesafe vardır... Neden bilmiyorum. Ama Romain'in çektiği her şey içgüdüsel, kanlı, kirli ve terli oluyor.

Bu reklam filmi senin için özgürleştirici bir deneyim miydi?

Hem de çok, ki bu ilginç çünkü en başta çok endişeliydim. Ama sonuç olarak çok kolay oldu. Setteyken o enerjiyi hissettim. Ve böyle hissettiğinizde de ne istediğini bilen kontrollü bir yönetmeniniz var demektir.

Peki bunun sana ne gibi bir yardımı oluyor?

Size muhteşem bir özgürlük hissi veriyor ve bir aktör olarak, elinizden geleni ortaya koymak istiyorsunuz artık o ne olursa. Bu, benim Romain'le bir film yapma isteğimi iyice arttırdı.

*Romain Gavras'ın çektiğini ve Camille Rowe'un kısaca rol aldığı 2010 yapımı film. 

Blogumuz adına çeviriyi yapan: Nur Güven
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
RPLife

1 yorum:

  1. güzel blog! bizim blogumuza da göz atarsanız seviniriz! :) http://dorduncukat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil