19 Mayıs 2011 Perşembe

Donna Moderna (İtalya) Röportajı


-Evin nerede?

"Bir evim yok. Ya da öylesini tercih ediyorum. Sadece ailemin evi var ama benim odam daha çok bir depo gibi, yanıma alamadığım her şey orada. Yanımda çok fazla eşya taşıyamıyorum, sadece 2-3 çanta, o kadar. Hep aynı kıyafetleri giyme nedenimde bu."

-Seni çok yakında Şafak Vakti Bölüm 1 ve 2 de göreceğiz.

"Bu ikisi serinin en ağır filmleri ve bunu nasıl olacak da +13 yaş zorunluluğuyla vizyona sokacaklar merak ediyorum. Çok fazla seks sahnesi ve çocuklar için uygun olmayan içerikler var." (Bakışları muzip ve keyifli oluyor)

-Kendini Edward'a ne kadar yakın görüyorsun?

"İkimiz de sevgi olmadan seksin pek bir anlam ifade etmediğini düşünüyoruz."

-Peki ya eğer onlar senden bu rolü devam ettirmeni isteselerdi?

"Bu sayfa artık kapandı. Baştan çıkarıcı, utanmaz ve sosyal sınıf atlama meraklısı bir karakteri oynadığım Bel Ami filmini henüz yeni bitirdim. Ardından David Cronenberg'in Cosmopolis'inin baş karakteri olacağım. Manhattan'da 24 saat içerisinde hayatı cehenneme dönen bir Amerikalı milyoneri oynayacağım. Ben hala Cronenberg gibi bir yönetmenle çalışacağıma inanamıyorum. Ve bu ben Harry Potter ve Ateş Kadehi'nden sonra oyunculuğu bırakmayı düşünüyordu! Müzik gurubumla ilk kontratımızı imzalayıp biraz para kazandığımızda kimse beni istemiyordu. Hemen sonrasında Little Ashes için Salvador Dali rolü teklif edildi. O filmin ardından oyunculuktan hoşlandığımı farkettim ve müziği bir kenara bıraktım."

-Demek artık asla bir romantik rolde oynamak istemiyorsun?

"Asla asla demiyorum. Ama biraz değişime ihtiyacım var yoksa sonunda izleyici de ben de sıkılacağız."

-Biz şimdiden Leonardo Di Caprio yüzünden kimsesiziz, Robert yüzünden de kimsesiz kalabilir miyiz? Romantik kahraman Robert Pattinson'la tam da William ve Kate'in romantik kraliyet düğün gününde yaptığım röportajın en kötü kısmı da bu sanırım, daha bunu idrak edecek vakti bulamadan o soruyor "Kraliyet düğünü nasıl gidiyor? Prens ve Prenses öpüştüler mi?" Evet, tıpkı sen ve Kristen'ın şehrin ortasında öpüşmeniz gibi... Ve o nazik tavrı ve sinirli gülüşüyle açıklıyor "Yıllardır bu konudan kaçınıyorum ama sanırım ben büyük aşk hikayelerini seviyorum diyebilirim."

Dergi taramaları;

Photobucket Photobucket

RPLife | İtalyanca'dan İngilizce'ye çeviri: @CSI_Robsten |Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder