12 Mayıs 2011 Perşembe

İspanyol Que Röportajı

Robert Pattinson, yeni filmi Water For Elephants'ın tanıtımı sırasında Barcelona'daydı ve O'nunla filmdeki rolü,Twilight serisinde canlandırdığı Edward Cullen'a vedası ve başa çıkmaya çalıştığı ünü hakkında konuştuk.

İspanya'yla özel bir bağın var.Bir süre,Little Ashes'da Salvador Dali'yi canlandırırken, çekimler sırasında,Barselona'da yaşadın.

Evet bu doğru, her ne kadar burada çok iyi ağırlansam ve çok güzel anılarım olsa da,size çekimler sırasında nerede kaldığımı tam olarak söyleyemem, ekibin çoğunluğu İspanyol'du ve İngilizce konuşan iki üç kişiydik ve ekip bana çok iyi davrandı. Bu film kariyerimde bir dönüm noktası oldu. Çok güzel anılarım var.

Twilight filmlerinden sonra,insanların gözünde değişeceğini düşünüyor musun?
Açıkçası hiç bir zaman, insanların benim hakkımda düşündüklerini yada beni nasıl görmek istediklerini düşünmedim. Ve Twilight'ı izleyen insanları ayrı bir yere koymanız gerekiyor. Örneğin; 25 yaş üstü olanlar, galalarda çığlık atan gençlerden daha farklı. Zaman geçtikçe daha da olgunlaşmaya ve farklı şeylerden hoşlanmaya başlıyorsunuz. Bu aktör olarak bana da olan bir şey.

Yani, yaşı ilerledikçe Robert Pattinson'ı daha olgun olarak mı izleyeceğiz?
Dediğim gibi, beni asıl endişelendiren başkaları için birşeyler yapmak. Şu anda bana olan gibi, kariyerlerinde belli noktalara gelmiş olan aktörler, geçmişte yaptıkları işler hakkında şikayet ediyorlar. Bu bana da olsun istemem.

Çok yakışıklı olduğun için rol kaybettiğin oldu mu?
Sanmıyorum, (gülüyor) her türlü özürde bulundular ama çok yakışıklı olmam bunların içerisinde değildi. Asıl olan, insanlar benim yakışıklı olduğumu Twilight galalarından sonra görmeye başladılar. Diğer rollerim için yaptığım görüşmelerde dış görünüşümle ilgili birşey duymadım.

Water For Elephants'da Reese ve Christoph ile birlikte çalışabilmek için ücretini düşürdüğün doğru mu?
Evet, doğru. Bunu kabul etmede bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Aslında en büyük paralar, en kötü işlerle gelir.

New Moon tanıtımları sırasında, oyunculuğa bir yıl süreyle ara vereceğinden bahsediyordun. Kafanı boşaltmak için en ideal yöntem bu mu?
Aslında bunu çok ciddi olarak düşünüyordum. Twilight Saga çekimleri bittikten sonra... Ama şu an yanlış bir zaman. Teklifler çok fazla ve durmak için doğru zaman değil.

Edward Cullen, sinemadaki en popüler vampir olmak ne kadar ağır bir iş?
Ben memnunum ve bu işe çok şey borçluyum. Normal bir aktör olmak için beni kısıtlayan şeyleri bitirmem gerekiyor. İnsan olmamanın yorgunluğu, vampiriliğinkinde daha memnuniyet verici.

Bütün röportajlarında, oyunculuğun dışında diğer bir tutkunun müzik olduğunu söylüyorsun. Müzikler ilgili bir kariyer planın var mı?
Belirli bir planım yok.Yazmayı ve bestelemeyi seviyorum.

Yani tamamen kariyerine odaklandın...
Kesinlikle. Water For Elephants tanıtımlarında sonra, Cosmopolis çekimleri için Toronto'ya uçuyorum. Bu rol, kariyerimin olgun kısmının başlangıcı, yönetmen ve hikaye olarak baktığınızda, beni gerçekten cezbediyor.

twilight-turkiye | İspanyolca'dan İngilizce'ye çeviri: LetMeSign | Que.es

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder