27 Mayıs 2011 Cuma

Glamour İtalya Röportajı

-Yeni filmin Water for Elephnats'da hayvanlarla çalıştın. Senin bir evcil hayvanın var mı?

"Yakın bir zamanda Louisiana'da bir barınaktan bir köpek aldım. Adı Bear. O sıradışı bir köpek, çok akıllı ve oyun oynamayı seviyor."

-Daha önce hiç bir sirke gittin mi?

"Hayır, gitmedim. Fakat hiç bulunmadım bir yer hakkında bu kadar nostaljik hissetmem garip."

-En son ne zaman ağladın?

"Ben sürekli, her şeye ağlayan biriyim. Hatta şu anda ağlıyorum! Sorularınıza cevap yazarken bir yandan da gözyaşlarımı klavyeye akıtıyorum."

-Şu anda baş ucunda hangi kitap var?

"Steve Fisher tarafından yazılmış bir kitap var. Las Vegas'ın mafyanın kontrolünde olduğu dönem hakkında. Las Vegas hikayelerini seviyorum."

-Favori kahramanın kimdir?

"Martin Amis'in Money romanından John Self. Çünkü Amis yeryüzündeki en iğrenç adamı bile büyüleyici kılıyor.

-Kendini 90 yaşında nasıl görüyorsun?

"Karımla birlikte şezlongda oturup çay içmek, güzel ve sıcak bir yerdeki emeklilik evimde kitap okumak istiyorum.

-Bir çift kot pantolonu mu yoksa smokini mi tercih edersin?

"Bir çift kot pantolonu, ama smokin giymeyi de dert etmem, hergün değil tabii ki."

-Burç yorumlarını okuyor musun?

"Hayır, bu tarz şeylere gerçekten inanmıyorum."

-En sevdiğimn şarkı ya da şiirden bir mısra.

"I grew up on the crime side, the New York Times side. Staying alive was no jive.
(Suç yakasında büyüdüm, New York Times yakasında. Hayatta kalmak şakaya gelmezdi.)
New York'lu ekstrem rap grubu Wu-Tang Clan'ın C.R.E.A.M şarksından."

-Gardrobunda olamazsa olmazın?

"İç çamaşırı, ki nihayetinde bu en önemli şey. Ama çorapları da eklemeliyim, bilirsin sadece cevabı biraz daha ilginç kılmak için."

- İyi olduğunu ve de kötü olduğunu düşündüğün bir şey?

"'Words with friends' oyununda gerçekten iyiyim, aynı zamanda da NHL11'in PlaySatation3 için olan buz hokeyi simulasyonunda iyi değilim."

- iPod'unda en çok dinlediğin şarkı nedir?

- Van Morrison'ın Beside You şarkısı. iTunes şarkıyı 53 defa dinlediğimi söylüyor, fakat ayarları en azından iki defa resetledim bu yüzden şarkıyı muhtemelen yüzlerce kez dinlemişimdir."

- Nerede yaşamayı istersin?

"Los Angeles'da veya New York'ta ya da her ikisinde birden!"

- Bir teknoloji bağımlısı mısın yoksa romantik bir adam mı?

"Romantik bir adamım."

- Hangisini çekmek daha zor, seks sahneleri mi yoksa komik şahneler mi?

"Söylemesi zor. Her iki türdeki sahneler de gayet iyi sonuç verdi."

-Buzdolabını açıyorsun ve...

"Ve orada bir Coca-Cola Zero, dünden kalma bir pizza, 2 günlük Çin yemeği ve bir Heineken* buluyorsun." *Bir bira markası.

-Cep telefonunun melodisi nedir?

"Standart olan. Her zaman öyle."

-Sabah uyandığında yaptığın ilk şey nedir.

"Dişlerimi fırçalıyorum, duş alıyorum ve köpeğimi gezdirmeye çıkarıyorum."

-En büyük hayalin nedir?

"Oyunculuk yapmak, kendi filmlerimi yazmak, yönetmek ve düzenleyip ortaya çıkarmak istiyorum."

-Herhangi bir sosyal medya platformunda var mısın?

"Eğer "words with friends" bir sosyal medya ürünü sayılıyorsa, varım. Ama herhangi bir Twitter ya da Facebook hesabım yok. Oralarda bir sürü insan benmişim gibi davranıyor. Eğer beni tanımak istiyorsanız, sinemaya gitmelisiniz."

-Hevesli bir aktöre önereceğin taktik nedir?

"Kendine inan. Bu yeterli."

Dergi taramasındaki not: "Büyük şüphe: Kristen'la çıkıyor mu? Evet, hayır, belki. Robert konuyu değiştirip soruyu cevaplamıyor."

Dergi taraması;
imagebam.com

Pattinsonlife | Dergi taraması | İtalyanca'dan İngilizce'ye çeviren: CSI_Robsten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder