4 Mayıs 2011 Çarşamba

Sky Italy'nin Robert'la Yaptığı Video Röportajı ve Çevirisi



Gazeteci ona "nasılsın?" diye soruyor ve Robert "Bene" (İyiyim) diye cevap veriyor. Gazeteci ekliyor "kızlar siz Kristen'dan kormayın Tai'den korkun!" [kahkaha]

Fanlar tarafından Facebook üzerinden sorulan sorular ve Robert'ın cevapları;

Soru: Sen ve Tai arasındaki bu yazgısal çekim nasıl oluştu?
Rob: Yazgısal çekim? Hazırlık aşamasında bunu gemen anlamıştım, o çok iyi oynayacaktı ve bu filmin muhteşem olacağını düşünmüştüm.

Soru: Ama sen onu görür görmez aşık oldun sanki bir yavru köpek gibi.
Rob: Evet, onu görmeye gittiğim yerde başka 6-7 fil daha vardı ve onların arasında orada öylece durmak sankinlik hissi yarattı.

Soru: Sirk hayatında seni büyüleyen bir şey var mıydı? Ya da sevmediğin bir şey? (bu kısmı çok iyi duyamamışlar)
Rob: Sirk yaşamı apayrı bir dünya. Çelişkili hisler yaşıyorsunuz, mesela insanlar kendilerini her gün çeşitli risklere attarak işlerini yapıyorlar ve yaşadıkları o tehlike sizi meraklandırıyor. Bu öyle bir dünyaki yaptıkları işi yargılamadan önce durup düşünmezniz gerekiyor.

Soru: Jacob romantik ve aşırı duygusal bir kahraman. Sen de gerçek hayatta öyle misin?
Rob: Öyle düşünüyorum. Onun hakkında sevdiğim şeylerden biride Marlena'yı yapmak istemediği bir şey için asla zorlamıyor. Sadece Marlena için en iyisinin kendisi olduğuna inandırmaya çalışıyor.

Soru: Oynamayı kabul etmediğin bir rol var mı?
Rob: Bir inek rolünü asla oynamam.

Soru: Madem bu kadar komik birisin neden hiç comedi de oynamadın?
Rob: Şey, evet aslında yeterince komik bir senaryo bulmak zor ve ben kariyerime bir comedyen olarak başlamadım.

Soru: Kendini 3 kelimeyle tanımlar mısın?
Rob: Hiç birşey bilmiyorum. Ne zaman böyle bir sorulsa her zaman cevabım budur. Hiç birşey bilmiyorum. (Aslında "I don't know" diyor, yani "bilmiyorum" ama üç kelime olsun diye değişik çevirdim. :) )

Soru: Bir sirkte çalışsaydın ne olmak isterdin: bir palyaço, bir akrobat ya da bir hayvan terbiyecisi?
Rob: Kesinlkikle bir akrobat olmak isterdim. Asla bir hayvan terbiyecisi olmak istemezdim, çünkü en iyi olanı bile eninde sonunda tek kolla kalıyor.

Sky | TwilightItalianMoms | Pattinsonlife
İtalyanca'dan İngilizce'te çeviri: CSI_Robsten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder