5 Mayıs 2011 Perşembe

Robert Glamour UK'ye Konuştu

Senin karakterin Jacob’ın hayvanlarla çok doğal bir bağı var fakat senin var mı? Büyürken bir hayvanın var mıydı?

Ben bir köpek büyütüyorum yani doğal bir bağım var mı yok mu bilmiyorum. Hayvanları çok seviyorum. Onlara asla.. onlara gerçekten güveniyorum. Onlara insanlara güvendiğimden daha çok güveniyorum. Bence burada bir tür bağ oluşuyor.

Reese sirk okuluna gitmek zorunda kaldı. Sen onun öğrendiği sirk numaralarını kıskandın mı, eğer yapabilseydin sende öğrenir miydin?

Hokkabazlık yapmayı gerçekten öğrenmek isterdim. Fiziksel olarak hokkabazlık için yetersizim. Bu çok rahatsız edici. Sirk okuluna gitsem bile. Yani o her gün oraya gitmek zorundaydı. Ve onlar gerçekten çok iyi gösteriler yaptılar. Hiçbir numara yapmak zorunda olmadığım için gerçekten memnunum. Ben şöyleydim “Ben gösterici değilim. Sirkler hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Benim bölümünde bu numaralarla ilgili bir şey olmaması harika. Benim rolümde sadece hayvanlarla takılmak vardı. Bu çok basit.

Kendinin yaşlı halini görmek garip miydi?

Evet kesinlikle. Ben ilerde nasıl gözükeceğim, nasıl biri olacağım konusunu çok merak ediyorum. Hal’in beni (midesi gurulduyor) midem çenesini kapatmayacak.. Hal 84 yaşında bir oyuncu olarak çok istekli oyuncu. Bu inanılmaz. Harika bir yaşam.

O zamanlarda oyunculuk yapmak ister miydin?

Bilmiyorum. Bir konuda istekli olmayı çok severim. Galiba şu ailelerinin bile onları görmek istemediği şu çılgın yaşlılardan biri olacağım. İçimde öyle bir his var.

Geçtiğimiz hafta Kraliyet Düğünümüz vardı. Sende kutladın mı?

Ben o sıralarda Paris’de çalışıyordum ve röportajları yaparken arka tarafta televizyon vardı ve oradan izliyordum. Çok şaşırdım ve ne kadar ilginç olduğunu düşündüm. İngiltere’de herkesin o kadar mutlu olduğunu görmek çok güzeldi. Çünkü normalde herkes sokakta yürürken çok üzgün gözükür ve sen onları bayraklarını sallarken görüyorsun. Çok hoş gözüküyordu.

Twilight çekimlerinin sonuna geldin. Ekiptekilerle daha sonrada görüşeceğinizi düşünüyor musun?

Bunu gerçekten istiyorum. Çünkü Twilight hayatımızda çok büyük bir yere sahip. Herkesin çok iyi yerlere olacağına inanıyorum. Aslında ekipten herkes çok iyi arkadaşım. Yani umarım. Bunu yapmadığımızı hayal edemiyorum. Özelliklede LA’de. Yani benim Amerika’ daki yakın arkadaşlarımın çoğu Twilight’da birlikte çalıştığım insanlar.

Most Stylish Man 2011 anketinde adaysın ve bu anket Glamour okuyucuları tarafından oylanıyor. Kendini stil ikonu olarak görüyor musun?

Bu çok komik çünkü görüyorum. Fakat beni bilen kimse bunu fark etmeyecek. Yaptığım çok farklı şeyler var. Gerçekten bir çok insan benim yaptıklarımı taklit ediyor. Yada beklide ben tamamen deliyim. Düğmelerimi (Rob biranda duruyor) eskiden yanlış iliklerdim şimdi bir çok insanın bunu yaptığını görüyorum.

Twilight-Turkiye
'ye çeviri için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder