14 Aralık 2012 Cuma

'Hold On To Me'nin Yönetmeni James Marsh Robert ve Film Hakkında Konuştu

James Marsh, Robert ve Carey Mulligan'la çekeceği Hold on to Me projesi hakkında:

"İyi gidiyor. Bütçe konusunu halledersek yılın ilk aylarında çekmeyi planlıyorum." Film sıkça Gus Van Sant'ın 'To Die For'uyla kıyaslanıyor çünkü konuları benzerlik taşıyor (güzellik kraliçesi, para için adamı kaçırır ve onu canlı canlı gömer). Marsh ise bu benzetmelerin normal olduğunu dile getiriyor ve "Bu projede Boogie Nights filmini model olarak ele alıyorum. Favori filmlerimden bir tanesidir çünkü karanlık bir filmken bir anda komediye dönüşüyor. 'Hold on to Me' de bir kara komedi olacak. Çektiğim belgesel filmerde hep bir espri olur - en azından ben öyle olduğunu umuyorum- fakat kurgusal filmlerim daha ağır. Ama bu film biraz daha canlı olacak." diyor. 'Hold on to Me', Robert Pattinson'ın kariyerini başlatırken aynı zamanda Marsh'ınkini de değiştirebilir gibi görünüyor. "Robert çok ilginç biri. Nereye ulaşmak istediğini biliyor ve Cosmopolis gibi ona yön verecek projelerde çalışmak istiyor. Şöhretini ve enerjisini kullanarak benim gibi insanlara ilginç filmler yapma konusunda yardımcı oluyor. Çünkü o çok büyük bir potansiyele sahip. Onunla tanıştığımızda sinema hakkındaki tavırlarını çok sevdim. Senaryoyu sevdi ve benimle hikaye üstüne akıl dolu bir konuşma yaptı. [Robert] 'Hold on to Me' için çok kıymetli bir oyuncu olacak ve onun ekibe dahil olmasıyla pek çok genç kızın sinemalara doluşacağını umuyorum (gülüyor)."

Marsh filme dahil olacak 3. oyuncu hakkında:

"Girls dizisinden Adam Driver'ı ekibe katmayı çok isterdim. Harika bir oyuncu ve ayrıca çok tanınmış biri değil. Carey ve Robert'la muhteşem bir üçlü olabilirlerdi."

ÇEVİRİ: elwiens
Cinema Teaser | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder