16 Aralık 2012 Pazar

Seventeen Dergisi Röportajı (Aralık 2012)

Edward ve Jacob sonunda birbirini sevmeyi öğrendi mi?

Tabii ki! Ona kızımı verdim! Bu sevgi değil midir? Hatta o kadar ki son film Edward ve Jacob arasındaki sevgi hikayesini işliyor diyebiliriz.

Bütün bu deneyimlerden arasında en sevdiğin anın hangisi?

Bir keresinde Peter bir motor çalmıştı, acayip komikti! Ya da Brezilya'da yaptığımız çekimler, sanki "Dört yıl boyunca bu seriyi çektik ve artık Brezilya'dayız" gibiydik. Kristen'la mayolarımızı giymiş çekim yapıyorduk.

Ne oluyordu o sahnede?

Ormanda çekim yapıyorduk ama sanki bir şelalenin içindeymişiz gibi davranıyorduk.

Seni her yerde takip eden paparazzilerle ve yaşanan o çılgınlıkla nasıl baş ediyorsun?  

Onlarla yaşamayı öğreniyorsunuz. Ama kameraların flaşları yüzünden kör olabilirsiniz. O insanların yanından gülümseyemiyorsunuz bile.

Çok genç yaşta büyük bir başarı yakaladın, sence bu durum seni yaşıtlarından daha mı erken olgunlaştırdı?

Bu tarz filmler yapıyorsanız ve otelinizin önünde bile insanlar sizin için bekleyip duruyorsa, çok sıradışı bir hayat yaşıyorsunuz demektir. Normal bir insan olamamaktan korkar duruma geliyorsunuz çünkü eskisi gibi yeni insanlarla tanışma şansınız azalıyor. Kendi yaşıtlarımdan daha mı erken olgunlaştım, bilemiyorum. Arkadaşlarımdan farklı gibi hissetmiyorum. Hala kendim gibiyim.

Aşkın gücünü inanıyor musun? Filmlerdeki gibi sonsuza kadar sürüyor mu sence?

Kesinlikle evet. Çok bayat olacak biliyorum ama ben annem ve babamda bunu görüyorum. Annemle babam, annem 17 yaşındayken tanışmışlar ve hala beraberler.

Bence bayat değil.

Hayır, aslında çok sevimli bir durum çünkü okulumdaki çocukların çoğunun anne-babası boşanmıştı. Yani annemle babamın hala beraber olduğunu görmek çok güzel.

Mahremiyetini koruyabiliyor musun?

Londra'da bunu idare edebiliyorum aslında. Fakat Amerika'da durum çok farklı ve çok daha zor.

Hayattan öğrendiğin en büyük ders nedir? Hayata bakış açını değiştirecek herhangi bir şey yaşadın mı?

Ailenizi ve arkadaşlarınızı yakınınızda tutmanız gerektiğine inanıyorum çünkü ne olursa olsun onların sana yaklaşımı değişmez. Gerçek ilişkiler hayatta karşılaşılan olaylardan etkilenmez. Ne olursa olsun hayatımda özel bir şeylerin olacağını biliyorum. Hayattan öğrendiğin en büyük ders de bu.

Birkaç yıl sonra Alacakaranlık yeniden çekilirse nasıl hissedersin?

Harika olurdu ve mutlaka izlerdim! Ama rolümü oynayacak kişi adına da üzülürdüm. Onunla konuşurdum ya da onu yok ederdim! (gülüyor)

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder