4 Eylül 2012 Salı

Günün Resmi #72

 by mfoc

5 yorum:

  1. bi aralar bi video vardı orda rob bi hayranına kristena kötü laf ettiği için kızdı denildi.ama şimdi bir facebook dayfası orada rupert ve kristenın resmi gösterildi die sinirlendiğini söylemiş ve düzeltme yapmış.öncede kristena hakaret ettiği için kızıor sanıoduk ama malum fotoğrafları gördüğü için sinirlenmiş demişler.bu konu hakkında lütfen bir bilgi verin.yalvarırım..!tek doğru haberleri sizden alabiliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsi geçen videoyu sanırım biliyorum ve ben öyle bir şey göremedim. Yani insanlar o videonun neresinde böyle bir şey görmüşler merak içerisindeyim. Zatem bu tarz konulardaki tavrımızı biliyorsunuzdur, konudan/konulardan mümkün olduğu kadar uzak durmaya çalışıyoruz. Kimsenin özel hayatı bizi ilgilendirmez, sizi de ilgilendirmesin derim :) Ve artık bu tarz konularda yazılan sorulara da cevap vermeyi düşünmüyorum.

      Sil
  2. peki çok teşekkürler:)ya şu toronto film festivali kanada da olucak dimi bazı insanlar tutturmuş londrada diye:D?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAHAH kusura bakmayın tutamadım kendimi. Pardon ama bu insanlar Toronto nerede zannediyorlar? Cidden Google diye bir şey var uğraşırlarsa iyi şeyler öğrenirler. Tabii ki Kanada'da yapılacak.

      Sil
  3. bende kanada diye biliyorumda bazı cahil insanlar londrada diye tutturmuş gidiolar:D:D:D.sağolun:)

    YanıtlaSil