10 Eylül 2012 Pazartesi

'Queen of the Desert'ın Çekimleri 2013'ün İlk Aylarında Yapılacak

'Queen of the Desert' yapımcısı Cassian Elwes'e göre filmin çekimleri önümüzdeki yılın ilk aylarında gerçekleştirilecek. 


Fakat Rob, Cosmopolis turları sırasında TIME'a verdiği röportajda 'The Rover'ın çekimlerinin 2013'ün Ocak ayında başlanacağını belirtmiş ve 'Mission Blacklist'in çekimlerinin ise önümüzdeki yaza ertelendiği söylemişti.
Çekimleri önümüzdeki yaz Irak'ta yapacağız. Ama ondan önce Ocak ayında Animal Kingdom'ın yönetmeni David Michod'un günümüzün vesterni tarzında olan Guy Pearce'in bulunacağı The Rover'ını çekeceğiz.

Ve ayrıca önündeki üç proje hakkında MTV'ye de konuşmuştu;
Queen of the Desert'ın yönetmeni Herzog hakkında: "Onunla uzun zaman önce tanıştım." 
Herzog'la tanışmaya gittiğinde "Arabistanlı Lawrence" filmini henüz izlememiş oluşundan bahsediyor.
Filmdeki karakteri Lawrence hakkında: "Bu çok farklı bir Lawrence olacak."

Mission Blacklist hakkında:
JH: Film Irak'ta çekilecek, planınız bu değil mi?
RP: Evet. Yönetmen Irak'ta ve bende orada çekim yapmak istiyorum. Ama şimdilik bu biraz zor gibi görünüyor. Büyüleyici bir ülke olduğunu düşünüyorum. Yönetmen çektiği resimleri bana gönderiyor, inanılmaz güzel bir yer olduğunu düşünüyorum.

RP: Sıraki proje The Rover, Mission: Blacklist ondan sonra gelecek. Eğer elinizde bir iş varsa haber verin yeter. 
***The Rover'ın da yılın ilk aylarında çekilecek olması bu durumu biraz güçleştirecek gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder